Web Analytics Made Easy - Statcounter

چکیده‌ای از اخبار مهم و رویدادهای پیش رو را در پادکست صبحانه ورزشی بشنوید.

طرفداری- صبح روز دو‌شنبه، بیست و نهم اردیبهشت، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 99/2/29؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

اونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ؛ صدرنشین بوندس لیگا پیروزی هایش را از سر گرفت

تیم های اونیون برلین و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی 2 بر 0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت لواندوفسکی در دقیقه 40 و پاوار در دقیقه 80 برای باوریایی ها گلزنی کردند. این اولین هفته از رقابت های فوتبال حرفه ای در اروپا بعد از کرونا بود. در ابتدای هفته هم دورتمند در یک بازی مهم با نتیجه 4 بر 0 شالکه را از پیش روی برداشته بود.

محسن فروزان در انتظار مجوز، در رویای استقلال

محسن فروزان و اتهامات شکل گرفته علیه وی از آن دست خبرهایی بود که حالا حالاها از ذهن فوتبال کشور پاک نخواهد شد. گرچه دروازه سابق استقلال و تراکتور، هر گونه اتهام را قویاً تکذیب کرده است و حتی از سوی AFC و فیفا هم تبرئه به نظر می رسد، اما به هر حال ماجرای دوری وی از فوتبال همچنان ادامه دار است.

محسن فروزان در حالی که برای شروع مجدد لیگ آماده می شود که شایعاتی مبنی بر بازگشتش به استقلال به گوش می رسد. این شایعه از جایی شروع شد که سید حسین حسینی در دروازه استقلال بی رقیب بود و یک عده از کارشناسان اعتقاد داشتند افت مقطعی او به خاطر همین اطمینان از فیکس بودنش است.  حالا که باشگاه استقلال شایعات را تکذیب کرده است باز هم وقتی هواداران از فروزان درباره بازگشت به استقلال می پرسند، او وعده بازگشت می دهد.

محسن فروزان، امروز طی پستی اینستاگرامی با انتشار ویدئویی از تشویق گذشته هواداران تراکتور خطاب به آن ها گفت: 

چطور توی یک بازی همه چیز فراموش شد؟

در ادامه اما پاسخ به کامنت یکی از کاربران جالب بود. وقتی که پرسید آیا خبرهای مبنی بر بازگشتش به استقلال صحت دارد، محسن فروزان این گونه جواب داد:

 

بر می گردم؛ خیالتان راحت! 

 باید صبر کرد و دید که آیا محسن فروزان می تواند وعده بازگشت خود به استقلال را برای هواداران عملی کند؟

ب. ز جدید فوتبال ایران؛ این شخص کیست و چه نقشی در ماجرای مارک ویلموتس دارد؟

ب. ز داستان مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال، ب. ز مشهور (بابک زنجانی) نیست. او یک جوان ایرانی مقیم اروپاست که به شکلی عجیب در تصمیمات اساسی تیم ملی ایران ایفای نقش کرده است.

به گزارش طرفداری، مهم ترین پرونده حقوقی فدراسیون فوتبال در حال حاضر پرونده مارک ویلموتس است. کسی هنوز نه از رقم دقیق قرارداد و نه از سرنوشت نهایی پرونده مارک ویلموتس خبر دارد. فدراسیون فوتبال در تلاش برای حل این مشکل است. یک گروه که با فدراسیون هماهنگ است و گروهی دیگر در خارج از فدراسیون به طور موازی در حال تنظیم لایحه دفاعیه از فدراسیون فوتبال در دادگاه هستند.

اتفاق عجیب پیدا شدن سر و کله یک جوان ایرانی مقیم اروپا در این پرونده است. ب ز این روزها اصرار زیادی برای دسترسی به پرونده دارد. ب. ز احتمالا می‌خواهد همانطور که در آوردن ویلموتس به ایران نقش داشته، در شکایت طرفین هم نقش داشته باشد.

دلیل اصرار ب. ز مشخص نیست اما شایعات می‌گویند هرچه که هست به رد پای ب ز در زمان عقد قرارداد باز می گردد. ب. ز نقش پررنگی در رفتن کارلوس کی روش و آمدن مارک ویلموتس به فوتبال ایران داشت.

ب. ز همان شخصی است که به فدراسیون گفت:

 

سرمربی بلژیک را به ایران می‌آورم.

گویا فدراسیون با شنیدن این جمله و تصور اینکه منظور از سرمربی بلژیک، روبرتو مارتینز است، بسیار مشتاق به مذاکرات می‌شود. بعد از آمدن مارک ویلموتس، او را به عنوان معمار تیم سوم جهان بلژیک به فوتبال ایران قالب کردند!

اطلاعیه جدید ستاد مقابله با کرونا؛ لیگ از 22 خرداد آغاز خواهد شد

همانطور که پیش از این در طرفداری گفته بودیم، برگزاری ادامه مسابقات فوتبال از تاریخ 22 خرداد ماه رخ خواهد داد. این موضوع بسته به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و حالا طبق اطلاعیه جدیدی که منتشر شده، مسابقات لیگ از 22 خرداد برگزار خواهد شد. پیش از این نظرات مختلفی در این باره مطرح می شد اما در اطلاعیه جدید آمده است:

 

پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمرینات تیم‌های ورزشی با تماس بدنی کم از اول خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تشخیص و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز است. همچنین برگزاری مسابقات در رشته های ورزشی با تماس بدنی کم، از ۲۲ خردادماه بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تحت نظارت دقیق فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز خواهد بود.

صبحانه ورزشی 1399/2/29؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی امیر عابدزادهحنیف عمران زاده و فرزندشتمرینات سخت وحید امیریورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی کوتینیو از خانه به تشویق بایرن پرداختفرانچسکو توتی:
نباید با عجله گفت همه چیز تمام شدهآندر هررا:
به شما توصیه می کنم فرزندان زیادی داشته باشید!صبحانه ورزشی 99/2/29؛ تولدت مبارک ریکاردو کاروالیو (42)برد فریدل (49)مامادو دیارا (39)رایان سسنیون (20) صبحانه ورزشی 99/2/29؛ بسته ویدیویی


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است