Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: لیگ بوکس از نیمه دوم امسال با حضور 6 باشگاه که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود.

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت و گو با خبرنگارورزش خبرگزاری فارس در خصوص آغاز فعالیت‌های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور، اظهار داشت: کارشناسان وزارت ورزش و جوانان، تخصصی تصمیم گرفتند و بوکس شامل ورزش‌های تک نفره نیست، اگر ما بخواهیم بوکس هم در بین این ورزشها تمریناتش را آغاز کند، حرف احساسی را بیان کردیم و برهمین اساس تابع دستورات وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه این تعطیلات مشکاتی برای تیم های ملی بوکس ایجاد نخواهد کرد، گفت: برای برگزاری رقابتهای گزینشی و انتخابی زمان زیادی داریم و تعطیل تمرینات و اردوها مشکل چندانی ایجاد نمی کند. این پیکارها به سال آینده میلادی موکول شد و  در سال 2020 رویداد بین المللی بوکس انجام نمی شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص آخرین وضعیت اسپانسری که به تعهداتش عمل نکرد، عنوان کرد: با اسپانسری که نتوانست به تعهدات خود عمل کند، قطع همکاری کردیم و وکیل فدراسیون در مراجع قضایی پیگیری چک‌های وصول نشده این اسپانسر است. این فرد که خیلی کارش در سازمانی‌های قانونی گیر است. 

 

وی در خصوص حقوق عقب افتاده ملی پوشان بوکس تاکید کرد: هم اکنون در حال رفع و رجوع هستیم، ملی پوشان از خانواده فدراسیون هستند شرایط بوکس را درک می کنند در اولویت هستند و به امید خدا هر چه زودتر مشکل شان برطرف خواهد شد.

قبایی زاده در خصوص اظهارات اخیر درباره لیگ بوکس تاکید کرد: اغلب ملی پوشان خواستار برگزاری لیگ هستند و  فدراسیون بوکس تلاش دارد تا رقابتهای لیگ را برگزار کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم‌های که آمادگی خود جهت شرکت در لیگ سال 99 را به فدراسیون اعلام کرده‌اند در حال رایزینی با ملی پوشان برای یارگیری هستند. 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص اینکه چند تیم در لیگ شرکت خواهند کرد، اذعان کرد: لیگ بوکس از نیمه دوم امسال با حضور 6 باشگاه که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود. این تیمها از باشگاههای استخوان دار و با پشتوانه مالی خوب هستند. احتمال دارد استقبال از لیگ تا 8 تیم برسد، البته بستگی به اعضای کارگروه  تخصصی و قدیمی فدراسیون دارد که لیگ 99 با چند تیم برگزار شود.

قبایی زاده در خصوص اولین جلسه لیگ بوکس، خاطرنشان کرد: بعد از عید سعید فطر سعی داریم در اولین فرصت جلسه لیگ را برگزار کنیم تا شرایط و نحوه برگزاری لیگ 99 با حضور نمایندگان باشگاهها و مسئولان فدراسیون برگزار شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس تیم ملی فدراسیون دبیر فدراسیون بوکس قبایی زاده ملی پوشان لیگ بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد

مهرداد جمشیدی به عنوان سرپرست انجمن وودبال منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون گلف جهت هدایت انجمن وودبال و راهبری این رشته ورزشی، طی حکمی از سوی حمید عزیزی ریاست فدراسیون گلف به عنوان سرپرست انجمن وودبال کشور برگزیده شد.

مهرداد جمشیدی پس از پایان حضور هفت ماهه حسام بیگدلو و استعفای وی بعنوان سرپرست پیشین این انجمن، برای دومین مرتبه هدایت رشته وودبال را عهده دار گردید.

جمشیدی پیشتر نیز طی یک دوره ده ماهه از آبان سال گذشته که به برگزاری مسابقه قهرمانی کشور پس از 4 سال ختم گردید؛ عهده دار امور این انجمن بود. همچنین طی دوران حضور وی برای نخستین بار از ادوات فلزی تماما ایرانی به منظور استفاده در امور آموزشی و رویدادهای داخلی با حضور مشاور رهبری(مدظله) در فدراسیون‌ گلف رونمایی گردید.

شایان ذکر است، مهرداد جمشیدی، بعنوان اولین ملی پوش وودبال در کنار استاد داوود آشتیانی، در سال 1393 و طی دومین اعزام رسمی تیم ملی به مسابقات آسیایی در بخش دوبل مردان موفق به کسب جایگاه پنجمی آسیا شد.

از سوابق جمشیدی در رشته وودبال به شرح زیر است:

1. از بنیان‌گذاران رشته وودبال در ایران
2. مربی بین المللی وودبال از سال 2014 تا کنون
3. داور بین المللی وودبال از سال 2014 تا کنون
4. عضو تیم ملی وودبال در مسابقات جهانی و اسیایی 2012 و 2013
5. عضو کمیته توسعه فدراسیون بین المللی وودبال( از 2019 لغایت 2023)‌
6. مقام پنجم مسابقات اوپن آسیایی در سال 2013 (تایوان)
7. سرمربی اردوی تیم ملی
8. سرداور مسابقات آسیایی ووبال در سال 2019 کره جنوبی
9. داور مسابقات جهانی وودبال در سال 2016 کره جنوبی
10. سرداور مسابقات اوپن بین المللی تبریز 2018

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود