Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:14:53 GMT

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۶۵۴

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با مرگ 808 مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس «کرونا» در ایالات متحده آمریکا به 89 هزار و 562 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنان حاکی از آن است که در بازه زمانی مذکور، ابتلای 18 هزار و 937 مورد جدید به «کووید-19» مورد تأیید قرار گرفت تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و 486 هزار و 757 نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نمایانگر کاهش نسبی تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و 527 هزار و 664 مورد و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور را 90 هزار و 978 مورد گزارش کرد. ایالت نیویورک همچنان با 359 هزار و 847 مورد ابتلا و 28 هزار و 325 مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام منتشر شده، تاکنون دستم چهار میلیون و 801 هزار و 875 نفر از مردم جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان 316 هزار و 671 نفر جان خود را از دست دادند و یک میلیون و 858 هزار و 170 نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشور جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 90 هزار نفر رسید ایالات متحده آمریکا آمار و ارقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!