Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@04:39:33 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۳۳۱

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در بیست و نهم اردیبهشت ماه توضیحاتی داد. تاریخ انتشار: 09:08 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۶۴

خبرگزاری میزان - سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است و همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: آزادراه تهران - شمال (قطعه یک)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۲۰ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روز‌های پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی افزود: محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: زلزله دماوند، احتمال وقوع زلزله شدید را افزایش داده است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه قزوین - رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین - رشت انجام می‌شود. آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود. محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و سی سخت - پادنا مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس راهور مسدود بوده و تردد انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس