Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:25:05 GMT

دشواری‌های گزارش رادیویی در بازی ارواح!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۶۳۱

دشواری‌های گزارش رادیویی در بازی ارواح!

با سپری شدن هفته اول بوندس‌لیگای پساکرونا، دنیای فوتبال با شرایط جدیدی روبرو شده که تنها به اتفاقات درون زمین چمن خلاصه نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بوندس‌لیگا به عنوان اولین لیگ بزرگ فوتبال هفته اول پساکرونای خود را پشت سر گذاشت، دنیای فوتبال برای اولین بار با شرایط جدیدی روبرو شد که تا اطلاع ثانوی باید آنها را پذیرفته و به آنها عادت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط تازه و عجیب اما تنها به بازیکنان و کسانی که بی‌واسطه درون مستطیل سبز حضور دارند خلاصه نمی‌شود و دیگر دست‌اندکاران فوتبال مثل گزارشگران را هم در برمی‌گیرد.

 

ایستگاه‌های رادیویی که در آلمان مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا را برای شنوندگان خود پخش زنده می‌کنند هم در این دو روز با شرایط جدیدی مواجه شدند که برایشان بی‌سابقه بود. گزارش کردن مسابقات در ورزشگاه‌های خالی. شرایطی که یکی از قدیمی‌ترین گزارشگران رادیویی آلمان، گونتر کوخ در گفتگو با فرانکفورتر آلگماینه از آن به عنوان شرایطی بسیار دشوار یاد می‌کند.

 

این گزارشگر رادیویی پیشکسوت می‌گوید رسیدن به حس و حال مناسب برای گزارش پرهیجان بازی‌ها در استادیوم بی‌تماشاچی برای گزارشگران رادیویی بسیار دشوار است.

 

 

گونتر کوخ می‌گوید یکی از جالب‌ترین جمله‌هایی که در هفته اول شروع مجدد بوندس‌لیگا از یک گزارشگر رادیویی شنیده، جمله‌ای بوده که بعد از بازی دوسلدورف و پادربورن، بورکهارد هوپه، گزارشگر بازی به زبان آورده:" حالا به مهمترین اتفاق بازی می‌رسیم، سوت پایان". هوپه در طول بازی عملا با هیچ صحنه‌ای که او را سر ذوق بیاورد تا گزارشش هیجان بگیرد روبرو نشد. دیداری یکنواخت و بدون حضور تماشاچی بین دو تیم نامزد سقوط به دسته پایین‌تر که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

گونتر کوخ در پاسخ به سوال فرانکفورتر در این باره که آیا یک گزارشگر مجاز است نارضایتی خود از بازی‌ای که گزارش می‌کند را اینطور به نمایش بگذارد گفت:" بله، این حتی وظیفه او است. گزارشگر باید طوری گزارش کند که شنونده، فردای بازی جمله‌های مهم و تاثیرگذارش را به خاطر داشته باشد".

 

 

بوندسلیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عطایی‌فر کارگردان کمدی-درام «توقف اتانازی» به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران نمایش پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

کارگردان و بازیگران نمایش از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین ‌امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعدازظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6088947 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور