Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:50:39 GMT

روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۷۴۴

روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

به گزارش خبرنگار مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات ولی‌امر مسلمین هیچ برنامه‌ای دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ نقطه از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به شرح زیر است:

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاس داشته خواهد شد و آن عبارت است از: سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله‌العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان (۲ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۲ می ۲۰۲۰ میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

کد خبر 4928161

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس بیانیه مشترک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن