Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس امید صبح دوشنبه در نشست کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر با اشاره به برنامه عمل سوادآموزی استان در سال ۱۳۹۹، اظهارداشت: حجم تحت پوشش سواد آموزی استان در سال جاری سه هزار و ۲۰۰ نفر است که برای تصویب به سازمان نهضت سواد آموزی کشور پیشنهاد شده است.

معاون سوادآموزی استان بوشهر یکی از مشکلات جذب سوادآموزان را در اختیار نداشتن اطلاعات اسمی دقیق و متقن بی‌سوادان دانست و ادامه داد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان نهضت سوادآموزی، اقدام به پالایش اسمی بیش از شش هزار نفر از افراد محروم از سواد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به‌روزآوری بانک اطلاعات جامع بی‌سوادی استان را ضروری دانست و افزود: پالایش اسمی این افراد گامی مهمی در راستای دست‌یابی واقعی به افراد محروم از سواد خواهد بود.

امید تاکید کرد: آموزش‌دهنده‌ها با در اختیار داشتن اطلاعات اسمی بی‌سوادان گروه هدف،بهتر می توانند در شناسایی، جذب و آموزش آنان اقدام نمایند.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: با شناسایی اسمی افراد محروم از سواد کار ثبت‌نام بی سوادان و کم سوادان با تلاش مدیران واحد های آموزشی و آموزش دهندگان و مسئولین سوادآموزی آغاز می شود.

وی به ایجاد بسته‌های انگیزشی بیشتر برای همکاران فرهنگی به منظور تدریس درکلاس‌های سواد آموزی اشاره کرد و بیان داشت: معلمان می توانند هم به صورت سرانه و نتیجه محصولی و هم به‌صورت حق‌التدریس در راستای باسوادکردن افراد محروم از سواد گروه هدف، با سوادآموزی همکاری کنند.

معاون سوادآموزی استان بوشهر تصریح کرد: امید است باتسلط معلمان به شیوه‌های تدریس و توانایی آنان در راستای آموزش مفید و مؤثرتر، بتوانیم از بهره‌خدمتی همکاران به‌نحوی مطلوب استفاده کنیم.

وی ضمن برشمردن ضرورت همکاری مدیران مدارس با حوزه سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق، تاکید کرد: انتظار می‌رود که مدیران واحدهای آموزشی در کلاس‌گذاری، ثبت‌نام و نگهداشت سوادآموزان همکاری لازم را با مسئولین سوادآموزی به‌عمل آورند.

کد خبر 4928174

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس امید بوشهر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان افراد محروم از سواد سوادآموزی استان استان بوشهر بی سوادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور