Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نخستین شورای استانی همکاری نهاد های انقلابی حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت به ریاست استاندار کهگیلویه وبویراحمد و با دبیری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سالن دولت تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، نخستین شورای استانی همکاری نهادهای انقلابیحمایتی ،عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت به ریاست استاندار کهگیلویهو بویراحمد و با دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیلشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از تشکیل این شورا را حمایت ازگروه های نیازمند و مساعدت بویژه در شرایط فعلی شیوع انتشار ویروس کروناو بررسی پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن در جامعه عنوان کرد و گفـت: خوشبختانهترکیب شورا به گونه ای است که با هم افزایی و اتخاذ هماهنگی های لازم می توانبا برنامه ریزی های منظم از اقشار آسیب پذیر حمایت کرد.
پروانه نیک مرامافزود:‌ رفع هم پوشانی در کمک به مردم و هم افزایی نهادی های عضو در خدمترسانی به آسیب دیدگان از مهم ترین اهداف این شورا است.
وی تصریح کرد: ازآنجایی که تعدادی از کارگران مشمول بیمه بیکاری نشده اند باید زمینه و بستر کمک های معیشتی مناسب به این عزیزان فراهم شود که با پاسخ مثبتاستاندار مبنی بر اعطاء کمک های معیشتی به این عزیزان در آینده نزدیکروبرو شد.
در این جلسه کمیته امداد امام خمینی (ره)،هلال احمر ،بهزیستی ،سپاه فتح،موسسه خیریه و سازمان های مردم نهاد آمار های رضایت بخشی از کمک هایمعیشتی به مردم استان ارائه کردند.
شورای استانی همکاری نهاد های انقلابی حمایتی ،عمومی وسازمان های مردمنهاد با دولت، با ترکیب استانداربعنوان رئیس شورا ،مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی بعنوان دبیر شورا ،فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی،مدیرکل بهزیستی ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)،سرپرست بسیج مستضعفان،نماینده آستان قدس رضوی ،سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)،رئیس جمعیت هلال احمر ،رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و نمایندگانموسسات مردمی وخیریه های موثر وفراگیر در استان با تصویب شورای عالی رفاهو تامین اجتماعی به منظور ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده ازبیماری کرونا از امروز در استان آغاز بکار کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همکاری نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد