Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:26:04 GMT

اصلاح رویه آسفالت ۱۳۳ کیلومتر راه در سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۴۲۳

اصلاح رویه آسفالت ۱۳۳ کیلومتر راه در سال‌جاری

ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های محورهای مواصلاتی استان زنجان در دستور کار این اداره‌کل قراردارد که برای انجام آن ۱۲۸هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، جواد یوسفی افزود: بهسازی و ارتقای سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محورهای پرتردد، نقش مهمی در ایمنی تردد و رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین در حال جریان است و اجرای روکش آسفالت در ۱۳ کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین در باند جنوبی در دستورکار قراردارد. همچنین مجوز لکه‌گیری و روکش آسفالت در دو باند رفت و برگشت تاسقف اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال دریافت شده است.

این مسئول یادآور شد: پارسال عملیات لکه‌گیری هندسی مقطعی در کیلومترهای ۵۰ تا ۱۰۰ باند جنوبی آزادراه به میزان ۲۰ هزار تن آسفالت و نیز لکه‌گیری هندسی به میزان ۲۵ هزار تن آسفالت در کیلومتر صفر تا ۳۵ هر دو باند شمالی و جنوبی اجرایی شد. امسال نیز اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا ۱۰۵ هر دو باند آزادراه زنجان - قزوین در دستور کار قرار دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این آزادراه در مسیر کریدور غرب به شرق قرار دارد، ارتقای ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه‌گیر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری آسفالت زنجان استان زنجان لکه گیری اداره کل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود