Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:25:15 GMT

خرید آنلاین کتاب، بله یا خیر؟ مسئله این است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۵۲۹

خرید آنلاین کتاب، بله یا خیر؟ مسئله این است

خرید کتاب همیشه موضوع تازه و داغی است. عاشقان کتاب از شیوه‌های خرید آنلاین کتاب بسیار استقبال می‌کنند و از این‌که شاهد بیشتر شدن فروشگاه‌های آنلاین کتاب هستند ابراز خرسندی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کتاب وب، خرید کتاب همیشه یک فعالیت هیجان‌انگیز به شمار می‌رود و اکنون با به وجود آمدن فروشگاه اینترنتی کتاب این هیجان چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات موجود در سایت‌های مخصوص خرید کتاب آنلاین بسیار جذاب هستند و برای سهولت کابران خود مدام در حال تغییر و بهبود هستند.

این‌ مسئله که در جایی زندگی می‌کنید که هیچ‌ فروشگاه کتابی در آنجا نیست و یا فروشگاه‌های موجود، عناوین محدودی دارند تا مدت‌ها پیش معضل بزرگی به شمار می‌رفت؛ اما اکنون با اتصال به اینترنت و جستجو در سایت‌های مخصوص خرید آنلاین کتاب این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و حتی در مناطق دورافتاده نیز می‌توان خرید کتاب را به‌صورت آنلاین انجام داد. همه‌چیز مهیاست تا لذت خواندن کتاب را برای شما صد چندان و شما را در دنیایی پر از آگاهی و سرگرمی غرق کند.

اکنون‌ که اکثر مشاغل به سمت اینترنتی شدن گام برمی‌دارند و از این طریق خدمات بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، امکان خرید آنلاین کتاب نیز به کمک سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ایجاد شده و برای اکثر خوانندگان کتاب گزینه‌ی اول خرید به‌حساب می‌آید.

طرح‌هایی که کتاب‌فروشی‌های آنلاین به‌عنوان خرید کتاب با تخفیف ارائه می‌کنند به شما کمک می‌کنند تا با قیمتی مناسب کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنید و از خواندن آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

چندین سال است که طرح‌های تخفیفی و تشویقی سراسری به‌منظور ایجاد انگیزه‌ی کتاب‌خوانی در میان مردم در فروشگاه‌های کتاب برگزار می‌شود و حتی بعضاً خرید اینترنتی کتاب شامل تخفیفات بیشتری نیز هست.

اگر مناسبتی مهم در پیش رو دارید، مثلا تولد یکی از دوستانتان نزدیک است و در انتخاب یک هدیه‌ی خوب سردرگم شده‌اید، یک فروشگاه آنلاین کتاب به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی کوتاه، هدیه‌ای بسیار مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

حتی اگر یکی از عزیزانتان در جایی دورتر از شما زندگی می‌کند و امکان دیدار او را ندارید، با خرید یک کتاب و ارسال آن به محل زندگی‌اش، او را غافلگیر و خوشحال کنید.

فروشگاه‌ کتاب آنلاین هم مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین روزبه‌روز در حال افزایش است و امکانات خود را بهبود می‌بخشد. جستجو در یک فروشگاه آنلاین کتاب بسیار آسان‌تر از جستجو در یک فروشگاه فیزیکی کتاب است و شما می‌توانید از میان میلیون‌ها عنوان، کتاب موردنظر خود را با انتخاب چند گزینه در کادر مربوط به جستجوی کتاب بیابید.

تنوع گزینه‌های مربوط به جستجو بسیار بالاست. بعضی از فروشگاه‌های آنلاین کتاب امکان جستجوی کتاب بر اساس ناشرین را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این مورد برای افرادی که به کتاب‌های نشر خاصی علاقه‌مندند و دنبال‌کننده‌ی آن هستند بسیار مناسب است.

هم‌چنین می‌توانید به جستجوی کتاب بر اساس موضوعی خاص بپردازید؛ مثلا فلسفه یا عرفان یا دسته‌بندی‌های دیگر. امکان مرتب‌سازی نتایج جستجو نیز به شما کمک می‌کند تا بر اساس فاکتورهای دلخواه خود به چیدمان نتایج بپردازید.

امکان خوب دیگری که در فروشگاه‌ آنلاین کتاب بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، درخواست کتاب است. اگر کتابتان را در فروشگاه نیافتید، به‌راحتی می‌توانید عنوان موردنظر را درخواست دهید. در محلی که برای این منظور در نظر گرفته‌شده است عنوان کتاب موردنظر خود را پیشنهاد دهید تا فروشگاه در صورت امکان آن را تهیه کند و به شما اطلاع دهد.

فروشگاه کتاب آنلاین

اگر کتاب موردنظرتان در فروشگاه موجود نبود، می‌توانید بدون نیاز به‌صرف زمان و هزینه‌ی رفت‌وآمد هر زمان که خواستید مجددا به فروشگاه مراجعه کنید و وضعیت کتاب خود را مشاهده کنید؛ در هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستید.

اطلاع‌رسانی یکی دیگر از مواردی است که در یک فروشگاه‌ آنلاین کتاب بسیار مورد توجه است و صاحبان این فروشگاه‌ها از طریق پنل‌های پیام کوتاه و ایمیل و سایر تبلیغات مشتریان را از موجود شدن کتاب‌ها و عناوین جدید مطلع می‌کنند.

ارتباط میان کاربران و صاحبان فروشگاه آنلاین کتاب به کمک ابزارهای دیجیتال بسیار آسان است و پیگیری سفارشات با کمترین مشکل و دشواری همراه است.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین کتاب، امکانی را در نظر گرفته‌اند که به کمک آن می‌توانند نسخه‌ی غیر کاغذی یا Pdf را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

از مزایای این نسخه‌ها می‌توان به کم‌هزینه‌تر بودن و هم‌چنین امکان خواندن کتاب در مکان‌هایی مانند مترو یا اتوبوس و ... اشاره کرد. به‌جای آن‌که کتاب‌های سنگین را با خود به این‌طرف و آن‌طرف ببرید، با استفاده از همین نسخه‌های غیر کاغذی در زمان‌های مرده‌ی خود مطالعه کنید. کتاب‌خانه‌ی مجازی خود را بسازید و از دیدن کتاب‌هایی که خوانده‌اید یا قرار است بخوانید مشعوف شوید.

ارسال رایگان هم یکی دیگر از طرح‌های تخفیفی است که برخی از فروشگاه‌های آنلاین کتاب برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. هرچند جلد کتاب که می‌خواهید سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای ارسال آن‌ها، کتاب‌ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروشگاه کتاب آنلاین

هم‌چنین با ورود به یک فروشگاه‌ کتاب آنلاین می‌توانید از تازه‌های نشر خاصی مطلع شوید و یا کتاب‌های پرفروش ماه را ببینید. این امر شمارا ترغیب می‌کند تا کتاب‌های جدید را مطالعه کنید. بحث و گفتگوهای پیرامون یک کتاب نیز ممکن است از دیگر مواردی باشد که راهنمای شما در انتخاب و خرید یک کتاب می‌باشد.

با ثبت‌نام در سایت فروشگاه‌ موردنظر می‌توانید به‌آسانی به پنل مخصوص خود دسترسی داشته باشید و با استفاده از امکانات موجود، به‌راحتی با سایت کارکنید. از فروشگاه کتاب آنلاین نهایت استفاده را ببرید و کتاب‌خانه‌های خود را سروسامان ببخشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب وب فروشگاه آنلاین کتاب خرید آنلاین کتاب خرید آنلاین کتاب فروشگاه کتاب کتاب آنلاین فروشگاه ها یک فروشگاه خرید کتاب کتاب ها ی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

خلج در پایان گفت: اعضای هیات علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و …) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

کد خبر 6095044 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک