Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:08:48 GMT

۱۱ زندانی غیرعمد ابرکوه در انتظار کمک مالی خیران هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۶۳۹

۱۱ زندانی غیرعمد ابرکوه در انتظار کمک مالی خیران هستند

اسلام افشون روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیران و مردم نیکوکار ابرکوه در کمک به همنوعان خود همواره پیشتاز و پیشگام بودند، انتظار داریم آنها در جشن گلریزان با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا برای آزادی این گروه از زندانیان مشارکت و همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی اجر و ثواب زیادی دارد و  ارزش آن کمتر از ساختن مسجد و دیگر کارهای خیر نیست ، اظهارکرد: باتوجه به شرایط  پیش آمده ،  امسال جشن گلریزان به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد ادامه داد: سال گذشته ۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی ابرکوه که ۷۸ میلیارد ریال بدهکار بودند ، با کمک خیران و رضایت شاکیان آزاد شدند.

افشون بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ با همکاری خیران و پیگیری ستاد دیه و مردم ۲۶۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد با تامین ۷۳ میلیارد ریال بدهی از زندان های استان یزد آزاد شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان های استان منتظر نگاه مهربانی افراد خیر برای آزادی خود هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد از افراد خیرخواست، کمک های خود را به سامانه موبایلی #۱۱۳۳*۶۶۵۵* و شماره حساب ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت و شماره حساب ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و شماره ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  کارت مجازی پست بانک ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸  شماره کارت مجازی رسالت به نام ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

در ۱۲ سال گذشته به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور برخی قضات ، مسوولان دستگاه قضایی ، خیران و مسوولان استان و شهرستان جشن گلریزان در ابرکوه برگزار شد، اما  امسال به دلیل  شیوع بیماری کرونا این جشن برگزار نشد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( یکشنبه) گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۵۱ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد آنها به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹  بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و ۸۰۶  بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ شناسایی شدند که از این تعداد، ۳۴۰ مورد بستری و بقیه  از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند.

وی با بیان اینکه روند نزولی فوت ناشی از بیماری ادامه دارد، یادآور شد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۹۴ هزار و ۴۶۴  بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۷۰۵ تن تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ابرکوه قوه قضاییه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابرکوه قوه قضاییه بهداشت و سلامت ویروس کرونا ابرکوه قوه قضاییه بهداشت و سلامت استان یزد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده