Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از سرپرست باشگاه پارس جنوبی خواسته‌ام یک بیلان کاری به ما ارائه بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعمال تغییرات در مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حضور ایرج خرم‌دل در پست مدیر عاملی این سازمان، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مدیریت در باشگاه پارس جنوبی جم شنیده می‌شود و طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف از احتمال جدایی مراد مرادی و تعیین یک هیأت مدیره جدید برای این باشگاه صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج خرم‌دل مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: من از مراد مرادی که سرپرست باشگاه است خواسته‌ام یک بیلان کاری به ما ارائه بدهد تا بدانم وضع و اوضاع کنونی تیم چیست و پس از مشورت با مقامات، در این مورد تصمیم بگیرم.

خرم‌دل در مورد این که مرادی با مشکلاتی مانند نداشتن حق امضا روبرو است، گفت: تا این گزارش نیاید هیچ تصمیمی نمی‌توانم بگیرم.

وی در خصوص این که پارس جنوبی اوضاع مالی خوبی ندارد، حتی گفته می‌شود 5 میلیارد بودجه این تیم در اداره ورزش و جوانان بلوکه شده و آیا اعضای تیم و هواداران می‌توانند به رفع این مشکلات با مساعدت مدیرعامل جدید منطقه ویژه امیدوار باشند، عنوان کرد: من در جریان(5میلیارد) نیستم، باید این گزارش بیاید تا موارد و مسائل مختلف شفاف شود و من از آنها مطلع شوم تا ان‌شاالله روی آن تصمیم بگیرم. به دوستان سلام برسانید و بگویید نگران موضوع خاصی نباشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی ورزشی مدیریت سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل