Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین قربانی از افزایش تعداد مبتلایان تا مرز 2 هزار نفر و شمار فوتی‌های کرونا در کشور خبر داد و با بیان اینکه این آمارها نشان می‌دهد مردم حساسیت‌ها را باید با جان و دل بپذیرند اظهار داشت: عادی تلقی کردن وضعیت صحیح نیست و مردم نباید تصور کنند که کار ویروس کرونا تمام شده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه رفتار ویروس کرونا بر کسی آشکار نیست و نمی‌توان از هم‌اکنون برای شرایط عید سعید فطر برنامه‌ریزی دقیقی ارائه داد عنوان کرد: افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا در همین چند روز اخیر یک هشدار جدی محسوب می‌شود و از علایم خطرناکی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی تمام شدن کار ویروس کرونا در کشور و از سر گرفتن زندگی عادی و ترددها در سطح جامعه را اشتباهی محض، بزرگ و دارای تبعاتی سخت خواند و تصریح کرد: با توجه به هشدار اخیر سازمان بهداشت جهانی به دولت‌ها مبنی بر عادی‌سازی روابط اجتماعی رعایت نکات بهداشت فردی باید همچنان در دستور کار مردم باشد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس برداشتن پروتکل‌های بهداشتی را بدون تدبیر و با عجله و شتاب را در شرایط فعلی تصمیمی خطرناک و نادرست تلقی کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه ما در آینده وارد فضای کسب و کار می‌شویم و با باز شدن اماکن فرهنگی، دانشگاهی و ورزشی لازم است رعایت فاصله‌گذاری‌ها در اولویت باشد.

وی افزایش ترددها در سطح جامعه و بازگشایی مکان‌های اجتماعی و رستوران‌ها را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر اینکه اگر سهل‌انگاری شود شیب نمودار مبتلایان به کرونا مجدداً در کشور صعودی می‌شود افزود: چنین شرایطی در حقیقت زنگ خطر دیگری را برای ما به صدا در می‌آورد و همه را در یک چالش بزرگ قرار می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عملکرد دولت‌ها در مقابله با ویروس کرونا را قابل قبول تلقی کرد و همکاری آحاد مردم را یکی از عوامل اصلی تحقق این برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: به عقیده بنده رعایت فاصله‌گذاری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید به اوجب واجبات زندگی مردم تبدیل شود زیرا این ویروس مرزی نمی‌شناسد.

قربانی پذیرش با جان و دل حساسیت‌ها و هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا توسط مردم را برای جلوگیری از تکرار مجدد پیک بیماری امری ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: کرونا واکسن و راه درمانی ندارد بنابراین تنها راه در امان ماندن از آن تغییر سبک زندگی و کنار گذاشتن عادت‌های گذشته در زندگی اجتماعی است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس کمیسیون بهداشت و درمان جامعه سازمان بهداشت جهانی کسب و کار کمیسیون بهداشت و درمان وزارت بهداشت سبک زندگی کسب و کار کمیسیون بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وزارت بهداشت ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟» در حال تغییر است، زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامت جسمی و روحی برخوردارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از جام جم، طبق پژوهشی که نتیجه آن در مجله انجمن سالمندی آمریکا منتشر شد، افراد در اواسط دهه۶۰سالگی معتقدند پیری از ۷۵سالگی شروع می‌شود در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شود.  افرادی که احساس جوانی می‌کنند، معتقدند پیری دیرتر شروع می‌شود. شرک

تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود باورهای منفی درباره افزایش سن با افزایش سطح استرس مرتبط است که به نوبه خود می‌تواند خطر حمله قلبی وسکته راافزایش دهد.برعکس افرادی که به پیری نگرشی مثبت دارند، احتمالا کمتر درمعرض ابتلا به زوال عقل‌ هستند ودرمقایسه با افرادی که نگرش منفی درباره افزایش سن دارند، طولانی‌تر عمرمی‌کنند. 

تأثیر رفع بی‌نظمی در سلامت روان
بی‌نظمی‌ها در فضای زندگی در تمرکز وتصمیم‌گیری‌فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت،سطح بهره‌وری و انرژی‌فرد راکاهش می‌دهد. ازنظرکارشناسان، رابطه معکوس میان بی‌نظمی وسلامت روان وجود دارد؛ به این معنی که هرچه زندگی شما به‌هم‌ریخته‌تر باشد، سلامت روان شما نیز آسیب‌پذیرتر خواهد بود.

به همین دلیل ازبین بردن بی‌نظمی‌ها،وضعیت سلامت روان شما را بهبود می‌بخشد.  شاید مشکل درهم و برهم بودن وسایل زندگی شما درمقایسه بامشکلاتی همچون تغییرات آب وهوایی، کوویدـــ۱۹ یا تشدید خشونت‌های جهانی ناچیز به نظر برسد اما کارشناسان تاکید دارند نباید از تأثیرات منفی به‌هم ریختگی درفضای زندگی غافل بود و اصلاح این رفتار یک تخلیه صد درصدی برای سلامت روان محسوب می‌شود.

عواقب بی‌نظمی برسلامت روان، بسیار زیاد و قابل توجه است.از جمله این‌که حافظه را مختل می‌کند و منجر به تثبیت عادات غذایی نادرست می‌شود. فراموش نکنید رفع بی‌نظمی‌ها بیش از آنچه تصور کنید بر سلامت روان شما تأثیرات مثبت و قدرتمندی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!