Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با صدور دستوری برای رفع مشکل خانواده دره‌شهری گفت:هیچ مشکلی برای کمک به نیازمندان وجود ندارد ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ خانواده دره شهری ساکن در روستای شیخ مکان که توان پرداخت اجاره‌بها را نداشتند با واکنش صاحب‌خانه مواجه و وسایل آنان در خیابان رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانواده دره شهری که چند روزی است در خیابان سکنی گزیده و وسایل آنان در خیابان رهاشده است در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دره شهر، عدم تمکن مالی ، مشکل جسمی و ناتوانی در انجام کار را عامل نداشتن اجاره‌بها عنوان و گفت: پیگیری‌هایم برای رفع مشکل به‌جایی نرسیده است.

وی در ادامه به این جمله اکتفا کرد" از شرم توان نگاه کردن به‌صورت زن و بچه‌ام را ندارم".

کرامت مردم در رزمایش کمک مؤمنانه حفظ می‌شود/ توزیع 4 هزار بستۀ معیشتی میان نیازمندانکارکنان بانک سینا 2000 بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام اهدا کردندعلم‌الهدی: مواسات باید همراه با تکریم باشد / تلویزیون مراقب حفظ کرامت نیازمندان باشد

باخبری شدن موضوع، واکنشی از سوی نهاده‌ای حمایتی و مسئولان استانی دیده نشده است تا اینکه کریم همتی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور به موضوع ورود و دستور رسیدگی سریع به وضعیت خانواده دره شهری را صادر کرد.

هیچ مشکلی برای کمک به نیازمندان وجود ندارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: به‌محض اطلاع از وضعیت خانواده دره شهری از طریق فضای مجازی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور و رئیس جمعیت هلال‌احمر ایلام را به‌صورت ویژه مأمور رسیدگی به وضعیت این خانواده نمودم.
وی گفت: به‌صورت ویژه بسته‌های معیشتی، کمک مالی و اسکان اضطراری در خدمت این خانواده قرار می‌گیرد.
همتی یادآور شد: هیچ مشکلی برای کمک به نیازمندان وجود ندارد و هلال‌احمر با تمام امکانات پای‌کار است و ظرف امشب و فردا مشکلات این خانواده پیگیری و مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/861/ی

R7718/P1549/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کشور رئیس جمعیت هلال احمر خانواده دره شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان