Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@00:28:39 GMT

توسعه موسسات حفاظتی مراقبتی برای ایجاد امنیت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۷۲۳

توسعه موسسات حفاظتی مراقبتی برای ایجاد امنیت

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا مردمی بودن امنیت را از نیاز‌های ضروری جامعه امروز برشمرد و بر پیشگام بودن موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در ایجاد امنیت پایدار و مردم پایه تاکید کرد. تاریخ انتشار: 11:12 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۷۱۹

خبرگزاری میزان -  سردار "مهدی معصوم بیگی" در دیدار با مدیران عامل موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی، ترویج و گسترش امنیت مردم پایه و تقویت مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت را از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری برشمرد و اظهار داشت: مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی می‌توانند نقش محوری در توسعه نظم و امنیت عمومی ایفا کنند، افزود: امنیت مردم پایه تنها نیاز امروز جامعه ما محسوب نمی‌شود بلکه ضرورت ایجاد امنیت پایدار است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم پیشگام بودن موسسات حفاظتی مراقبتی در تولید امنیت خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری به عنوان گسترده‌ترین پلیس تخصصی با حجم ماموریتی بالا در صدد است با تسهیل گری لازم و هموارسازی مسیر توسعه امنیت مردم پایه، گام‌های اساسی و موثری در چارچوب قانون و مقررات به منظور افزایش سطح توانمندی موسسات و مردمی کردن امنیت بردارد، بنابراین ضرورت دارد موسسات حفاظتی و مراقبتی متناسب با شرایط پیش رو فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: زلزله دماوند، احتمال وقوع زلزله شدید را افزایش داده است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اقدامات و طرح‌های موسسات خدماتی را گامی مهم در مردمی شدن پیشگیری از جرم عنوان کرد و ادامه داد: بازنگری در آیین نامه اجرایی ماده ۱۲۲ قانون برنامه چهارم توسعه، اجرای برنامه‌های بازدارنده موثر و کیفی، برخورداری از وحدت رویه و تعامل بین موسسات همچنین تعامل هر چه بیشتر با نیروی انتظامی منجر به افزایش ظرفیت موسسات در پیشگیری از وقوع جرایم خواهد شد.

سردار معصوم بیگی در پایان حوزه کاری موسسات را موثر و امنیت آفرین ارزیابی کرد و گفت: پلیس با تاکید بر مردم پایه بودن امنیت و با توسعه کمی و کیفی موسسات مرکز انتظام فرصت و توان بیشتری برای مأموریت‌های مهم راهبردی و تخصصی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری مردم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی کریمی امین،گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی سطح حوزه شهرستان زاهدان، پنج تن قند احتکاری کشف کردند و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه دو میلیاردو ۴۵۰هزار ریال است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • بهترین راه تشخیص کبد چرب | راه‌های پیشگیری از ابتلا به کبد چرب را بشناسید
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • پاسخ به ۲۰ سوال کلیدی کنکوری ها درباره ایجاد سابقه‌تحصیلی و ترمیم نمره
  • اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد