Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:36:18 GMT

ابراهیمی: مردم را گول نزنیم، هیچ تیمی به پرسپولیس نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۸۱۶

ابراهیمی: مردم را گول نزنیم، هیچ تیمی به پرسپولیس نمی‌رسد

مهاجم پارس جنوبی جم می‌گوید من یک تراکتوری‌ام و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما نباید مردم را گول بزنیم.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این روزهای خود اظهار کرد: اتفاقی که افتاده است اتفاق خوبی نیست و مشکلات زیادی برای فوتبالیست‌ها و جامعه به‌وجود آورده است. مجبوریم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها به صورت انفرادی در حال تمرین هستم تا آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم.

او درباره تصمیم گرفته شده برای ادامه لیگ گفت: به نظر من تصمیم درستی گرفته نشد چرا که ممکن است دوباره آمار مبتلایان بالا برود و شرایط بحرانی شود. قرار است پروتکل‌ها مثل دیگر لیگ‌ها رعایت شود اما ظرفیت‌های ما خیلی کمتر از دیگر کشورهاست. قطعا ما قوی‌تر از لالیگا نیستیم که زودتر برای لیگمان تصمیم گیری کردیم. حتی امکانات زمین تمرین را هم نداریم چرا که تمرین کردن در یک زمین با رعایت فاصله گذاری امکان پذیر نیست.

مهاجم پارس جنوبی جم ادامه داد: مثلا تیم‌ ما که در تهران تمرین می‌کند، مشخص نیست باید چه کاری انجام دهد چرا که مشکلات زیادی داریم و این مشکلات به راحتی قابل حل نیست. ما در جم فقط یک زمین داریم و نمی‌شود که هم در آن‌جا تمرین و هم بازی کرد. به نظر من اتفاق خوبی نیفتاده است و امیدوارم مسئولان ما به جای این‌که به فکر صندلی و جایگاه خود باشند، سلامتی را در اولویت قرار دهند.

او اضافه کرد: ما دوست داریم بازی‌ها شروع شود اما این‌که چگونه آغاز شود مهم است و حتی در نهایت ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد. باید از خودمان بپرسیم آیا در توان باشگاه‌هاست که در این شرایط متناسب با پروتکل‌ها عمل کنند؟ من مطمئنم به مشکل می‌خوریم اما با این حال هم امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

ابراهیمی با اشاره به انتخاب تیم قهرمان گفت: واقعیت این است که تیم‌ها به پرسپولیس نمی‌رسند. هرچند دیگر تیم‌ها هنوز روی کاغذ شانس دارند اما قهرمانی حق پرسپولیس است. من یک تراکتوری‌ام و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما نباید مردم را گول بزنیم.حقیقت این است که پرسپولیس از دیگر تیم‌ها فاصله گرفته و مهم تر از این مساله هم باید بگویم سلامتی در اولویت است. نباید جانب‌داری کرد و همه باشگاه‌ها باید صادقانه صحبت کنند.

او در پایان عنوان کرد: با این‌که در ادامه لیگ چیزی معلوم نیست اما باید به پرسپولیس احترام بگذاریم. آنقدر همه به نفع خودشان حرف می‌زنند که اگر بازی‌ها شروع شود شاید حال‌مان از این فوتبال به هم بخورد. امیدوارم همه به هم احترام بگذارند و لیگ هم با تصمیمی درست ختم به خیر شود و سلامتی جامعه به خطر نیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد ابراهیمی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پرسپوليس شود اما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان