Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:44:14 GMT

پیش بینی اشتغال ۸۶۳ نفر در واحدهای تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۹۲۰

پیش بینی اشتغال ۸۶۳ نفر در واحدهای تولیدی

مرادی، گفت: سال گذشته ۷۹ فقره موافقت نامه واحدهای تولیدی با پیش بینی اشتغال ۸۶۳ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «صیداحمد مرادی»، امروز(29اردیبهشت) در جمع خبرنگاران از صدور پروانه بهره‌ برداری پنج واحد صنایع تبدیلی خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت این واحدها هشت هزار و ۶۴۰ تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه در این واحدها ۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است، افزود: با جذب هشت هزار و ۶۴۰ تن مواد خام پنج هزار و ۸۵۰ تن محصولات تبدیلی تولید می کنند.

 

وی از اشتغال زایی ۳۷ نفر در این پن واحد صنایع تبدیلی خبر داد و گفت: هشت طرح دیگر به صورت آزمایشی افتتاح شده است.

 

مرادی در ادامه بیان کرد: پروانه بهره برداری این طرح ها پس از بررسی میدانی و جمع بندی مستندات صادر خواهد شد.

 

وی یادآور شد:35  فقره جواز دیگر نیز تأسیس و با اشتغال ۳۱۰ نفر با ظرفیت تولید ۲۵ هزار و ۸۸۱ تن در راستای حمایت از تولید در استان صادر شده است.

 

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ۷۹ فقره موافقت اصولی اولیه با سرمایه گذاری سه میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان و پیش بینی اشتغال ۸۶۳ نفر در استان صادر شده است.

 

وی بیان کرد: با اجرای این طرح ها ۱۴۹ هزار و ۳۱۳ تن انواع محصولات کشاورزی جذب می شود و ۱۱۶ هزار و ۷۲۲ تن محصول فرآوری و تبدیل شده تولید می شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسعه صنایع تبدیلی صنایع تبدیلی کشاورزی صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل