Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:50:42 GMT

افزایش قیمت تخمه آفتابگردان در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۲۷۷

افزایش قیمت تخمه آفتابگردان در قزوین

جواد خشکباری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت عمده تخمه آفتابگردان مرغوب پیش از عید ۲۱ هزار تومان بود که هم اکنون به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به واحدهای فروش عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: واحدهای عرضه نیز با احتساب هزینه‌های برشته کردن، کرایه حمل و نقل،دستمزد کارگر و ... مجاز هستند ۱۲ تا ۱۵ درصد بر روی قیمت این محصول بکشند و تخمه آفتابگردان را با قیمت ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان عرضه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت این محصول، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی از مسوولان اقتصادی درخواست کرد: جلوی واردات این محصول از کشورهای همسایه را بگیرند تا از ورود خسارات بیشتر به کشاورزان و فعالان این بخش جلوگیری شود.

برچسب‌ها استان قزوین اصناف قیمت کالا اتحادیه زعفران و خشکبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین اصناف قیمت کالا استان قزوین اصناف قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟