Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان با ۱۲ هزار مترمربع فضا، یکی از بزرگترین بیمارستان‌های استان مرکزی است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان هشت ماه متوقف شده بود و بر اساس پیگیری‌های انجام شده تا ۲ ماه آینده با مشخص شدن پیمانکار، عملیات تکمیل آن مجدد از سرگرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار مرکزی ادامه داد: در راستای تعیین تکلیف این بیمارستان دیدار و نشست‌هایی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته و وزیر بهداشت قول مساعد داده است که تا پایان سال جاری، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع وزارتخانه برای تکمیل این بیمارستان تخصیص یابد.
آقازاده اظهار داشت: اگر بنا بود برای تکمیل این بیمارستان منتظر اعتبارات ملی باشیم تا سه سال آینده هم امکان بهره‌برداری از آن وجود نداشت اما با پیگیری‌های انجام شده این اعتبار از وزارتخانه و محل اعتبارات کرونا تامین شده است.
وی گفت: بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین یک نیاز ضروری در محل زادگاه امام راحل است و همه تلاش‌ها برای تکمیل به موقع آن به کار گرفته شده است.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۰۵ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین استانداری مرکزی استان مرکزی خمین استانداری مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز