Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@01:09:20 GMT

حمله تروریستی درشبه جزیره سینا با ۱۳ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۷۹۹

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، به گفته منابع محلی حمله این تروریست‌های مسلح به یکی از روستاهای منطقه شیخ زوید، سه تن کشته و ۱۰ تن دیگر کشته شدند.

منابع یاد شده اظهار کردند: روستایی که هدف تروریست‌ها قرار گرفت، "قبر عمیر" نام داشت و این حمله به گمان همکاری ساکنان روستا با نیروهای امنیتی مصر علیه آنها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتش مصر چند روز قبل اعلام کرد که ۱۳ فرد مسلح را در عملیاتی در یکی از مزارع شمال شبه جزیره سینا از پای درآورد.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر روز جمعه گفته بود: نیروهای مسلح مصر در چارچوب اقدامات خود برای مبارزه با تروریسم و بر اساس اطلاعاتی دقیق حاکی از وجود یک کانون تروریستی در یکی از مزارع شمال شبه‌جزیره سینا، عملیات ویژه‌ای را در این منطقه انجام دادند که به کشته شدن ۱۳ تروریست منجر شد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح مصر، در جریان یورش این نیروها هفت تکفیری کشته و سلاح‌های آنها مصادره شدند، همچنین شش تروریست دیگر با رصد توسط دوربین‌های امنیتی هنگام فرار در یکی از مخفی‌گاه‌هایشان هدف قرار گرفته و همگی از پا درآمدند.

ارتش مصر اواخر ماه گذشته میلادی از کشته شدن تعدادی از نیروهای خود در حمله گروهی شبه‌نظامی به یک خودروی زرهی در شهر "بئر العبد" در شمال شبه جزیره سینا خبر داد.

نیروهای مسلح مصر در استان سینای شمالی عملیات نظامی بزرگی را علیه گروه‌ها و تشکل‌های تروریستی موجود در این استان و در راس آنها "ولایت سینا" همپیمان با داعش و مسؤول حملات متعدد به نیروهای امنیتی و مسؤولان منطقه آغاز کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح مصر شبه جزیره سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند