Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه اقلیت‌های دینی ومذهبی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت 99) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به مناسبت پایان فعالیت مجلس دهم، قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی کشور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت پایان فعالیت مجلس دهم امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت 99) در صحن علنی پارلمان ، قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

حضور مقام معظم رهبری و ملت موحد ایران

با سلام 

اکنون که به واپسین روزهای خدمت خود به ملت بزرگ ایران در سنگر مقدس مجلس شورای اسلامی نزدیک شده‌ایم لازم می‌دانیم بخشی از مهمترین فعالیت‌های مشترک خود را به آگاهی ملت بزرگ ایران و موکلان حوزه انتخابیه خود برسانیم و امید آن داریم که این تلاش‌ها مورد قبول درگاه حق تعالی، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران، قرار بگیرد.

ـ تلاش در راه دفاع از منافع ملی و تعمیق وحدت و انسجام ملی موحدان ایران در حیطه قانون اساسی نظام مقدس اسلامی تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری

ـ حضور در محافل بین‌المللی در کشورهای گوناگون جهان نظیر سوئیس، روسیه، ‌اتریش، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، ساحل عاج،‌ کنیا، واتیکان، سوریه، عراق و لبنان با هدف افشاگری توطئه‌های رسانه‌های استکباری و صهیونیستی علیه ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی

ـ دفاع از حقوق کامل شهروندان پیروان ادیان توحیدی اعم از مسلمان، مسیحی، کلیمی و زرتشتی و فعالیت مستمر در راستای مساوات حقوقی موحدان ایرانی بر اساس مفاهیم زیربنایی قانون اساسی کشور است.

ـ تلاش برای دفاع از ارزش‌های تاریخی جوامع اقلیت‌های دینی و مسائلی از قبیل شناسایی و محکومیت نسل کشی ارمنیان و نسل کشی آشوریان در سال 1915 میلادی توسط حکومت عثمانی و نسل کشی یهودیان در خلال جنگ جهانی دوم توسط رژیم نازی نسل کشی مسلمانان مظلوم فلسطینی میانمار و دفاع از حق موجودیت علویان، مسیحیان، ایزدیان عراق و سوریه

ـ‌ محکومیت شدید و اعتراض به حرکات و رفتارهای غیرانسانی ارتش اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، ارتش ویرانگر و کودک کش سعودی علیه ملت یمن و بحرین و متحدان راهبردی اسرائیل علیه کردهای بی‌دفاع عراق و سوریه 

ـ قدردانی همه جانبه از اقدامات سپاه قدس و شهید سردار سلیمانی در دفاع از مسیحیان و ایزدیان عراق و سوریه در برابر افراطی‌گری و تروریسم برخاسته از آن

‌ـ محکومیت سیاست‌های جنگ افروزانه کشورهای مرتجع در جهت تامین منافع راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه

تلاش در راستای رفع مشکلات و شبهات حقوقی همانند ماده 881 مکرر قانون مدنی و قوانین مربوط به شهادت، قصاص، استخدام و تاسیس آموزشگاه‌ها، مهدکودک‌ها و ... که در مورد اغلب آنها نتایجی حاصل شده و در مواردی نیز نیازمند استمرار و پیگیری توسط نمایندگان منتخب دوره یازدهم می‌باشد. 

ضمن تبریک و ارزوی توفیق برای نمایندگان منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را برای ادامه خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلام در هر عرصه مورد نیاز ابراز می‌داریم.

ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور

یوناتن بت‌کلیانماینده آشوری کشور

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان کشور

کارلن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور

اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی سوریه مجلس شورای اسلامی اقلیت های دینی نسل کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان