Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جلوگیری از جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس و استقلال موقت است.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم اهدای مدال ها ی قهرمانان به موزه ورزش اظهار داشت: امروز بخشی از فدراسیون ها اموالی را به موزه اهدا کرده اند که من هم حضور پیدا کرده ام.

وی درباره اینکه سرخابی ها نمی توانند بازیکن خارجی بگیرند عنوان کرد: ما به واسطه اینکه می خواهیم بحث های مالی را ساماندهی کنیم و هم جلوی حواشی را بگیریم، برای تعیین مالکیت 2 باشگاه این تصمیم را گرفتیم که البته موقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد افزود: این موضوع شرایط را برای بازیکنان داخلی فراهم می کند. الان فصل نقل و انتقالات نیست. برخی‌ها از واگذاری در شهریور صحبت کرده‌اند اما باید بگویم ابتدا 5 درصد در بورس ارایه می شود واگذاری ها تا شهریور به طور کامل نخواهد بود. از طرفی نقل و انتقالات شهریور است. البته در خصوص مربیان این ممنوعیت وجود ندارد. 

معاون وزیر درباره خصوصی سازی سرخابی ها تاکید کرد: سه شنبه جلسه خواهیم داشت تا زیر ساخت ها برای خصوصی سازی انجام شود. بحث شفاف سازی و بدهی ها، مطالبات و ... باید مشخص شود. با کارشناسان مربوطه کار جلو می رود و امیدوارم در بازه زمانی که گفته شده کار انجام شود.

علی نژاد درباره اینکه در بحث جذب بازیکن خارجی که ممکن است پای مدیران عامل هم وسط باشد، خاطرنشان کرد: حق انتخاب با کسی دیگر است، چون مربی پیشنهاد می دهد و کمیته فنی بررسی می کند و مدیر عامل امضا می کند. تصمیم ما موقت است اگر فضا اجازه دهد، نظارت بیشتری هم خواهد شد. هدف ما این است که به موضوعات حاشیه ای دامن نزنیم. ما دنبال پاک کردن صورت مسئله نیستیم اما برای ساماندهی گاهی لازم است تصمیم موقت گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

مخالف حضور مربی و بازیکن خارجی هستم

معاون وزیر ورزش درباره پرونده ویلموتس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال وقتی قرارداد بسته باید موضوعات حقوقی را بررسی کند. وکلایی استخدام شده اند ریز جریان را از فدراسیون بپرسید.

وی درباره اینکه تاج گفته ویلموتس با هماهنگی وزارت ورزش آمده، تصریح کرد: وزارت ورزش درباره جزئیات ورود نکرده و فدراسیون این قرارداد را بسته و باید پاسخگو باشد. شما رسانه‌ها چرا عجله دارید؟ مسیر دنبال می شود. شفر یک میلیون و 700 هزار یورو ادعا کرده بود اما 500 هزار یورو دریافت کرد. ویلموتس ادعایی کرده و کار در حال پیگیری است. شما قضاوت زودهنگام نکنید. طبیعی است فدراسیون اگر بازنده شود، خودش باید پرداخت کند.

علی نژاد درباره اینکه اگر دفاعیه ایران در پرونده ویلموتس رد شود، شما از تاج توضیح می خواهید، گفت: مثل اینکه شما رای را صادر کرده اید. هر وقت رای صادر شد، در این مورد حرف می زنیم.

علی نژاد درباره استعفای منزوی و انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی ها، عنوان کرد: استقلال هم 4 عضو دارد، منزوی هم وظایف خودش را انجام می دهد او استعفا کرده اما تا پذیرفته شود او کارش را می کند. روزهای آینده خبرهای خوبی می شنوید. 

وی درباره اینکه فوتبال در اساسنامه جدید یک نهاد عمومی غیردولتی است و باید از بودجه کمکی شما بهره مند شود، گفت: به فدراسیون فوتبال کمک شده، آنها نهاد عمومی غیردولتی هستند امیدواریم تا پایان هم همین طور طی شود. ما کمک های خوبی به فدراسیون داشته ایم.

وی درباره اینکه اگر فیفا قبول نکند چه تصمیمی خواهید گرفت، عنوان کرد: باید رایزنی کنیم ببینیم چرا قبول نمی کنند.

معاون وزیر ورزش درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اواسط مهرماه باید انتخابات برگزار شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس مهدی علی نژاد وزارت ورزش استقلال پرسپولیس بازیکن خارجی فدراسیون فوتبال بازیکن خارجی علی نژاد سرخابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هر کدام از تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاصی خودشان ر ا دارند. هر آن چیزی که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام داده مسابقات را به بهترین شکل مدیریت کند و بتواند لیگ را در چهار هفته پایانی به سرانجام برساند.

هاشمی در مورد نامه دستوری که به فدراسیون فوتبال ارسال شد، گفت: من در آن نامه همه دغدغه‌های خود را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی است. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و به همه مدیران رعایت فرهنگ را تأکید می‌کنیم. فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش نقش مهم‌تری دارد. نامه دادیم به همه فدراسیون‌ها که هر اقدامی می‌کنند باید پیوست فرهنگی داشته باشد. البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی در دیداری که با مقام معظم رهبری سال گذشته داشتیم همه تشکرهای مقام معظم رهبری ناظر بر مسائل فرهنگی بود. باید مواردی که آسیب فرهنگی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که باشگاه‌های ما کمتر دارای زیرساخت هستند. عموماً ورزشگاه‌های آنها اجاره‌ای هستند و ما تا جایی که ممکن است سعی می کنیم ورزشگاه‌هایی که متعلق به دستگاه ورزش است را به‌روزرسانی کنیم. کمک کنیم همه بخش‌های ورزش بتوانند از امکانات استفاده کنند. سال گذشته برای بودجه امسال مبلغ هزار و 200 میلیارد تومان را که عمده آن برای بازسازی ورزشگاه آزادی است اختصاص دادیم تا دقدغه کمتر شود. برخی استان‌ها نیاز به زیرساخت دارند، استان کرمان، اصفهان در  چنین شرایطی هستند و باید شرایطی حاصل کنیم تا زیرساخت‌ها فراهم شود.  هوادران بدون دغدغه در ورزشگاه‌ةا حاضر شوند و از دیدن فوتبال لذت ببرند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • مورد عجیب عبدالله