Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی قبل از ظهر امروز دوشنبه در بازدید از موزه ملی ورزش با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با وکلایی که دارد در حال پیگیری هستند و مراحل قانونی انجام شده است و با توجه به لوایحی که به فیفا ارسال شده و دقت نظری که کمیته تعیین وضعیت دارد ان شالله نتیجه به سود فدراسیون فوتبال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه پیش بینی شما از نتیجه این رای چه خواهد بود گفت: من پیش داوری نمی توانم بکنم اما باید تلاش کنیم که رایی که در کمیته تعیین وضعیت صادر می شود به ضرر فوتبال کشورمان نباشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد اینکه چقدر به پیروز شدن در این پرونده امیدوار هستید، گفت: سه وکیل در این پرونده فعالیت می کنند که با هم هماهنگ هستند و مشورت های قانونی هم صورت گرفته و امیدواریم نتیجه خوبی هم صادر شود.

نبی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به الزاماتی که فیفا به فدراسیون اعلام کرد انتخابات اسفندماه به تعویق افتاد. اساسنامه در حال طی کردن اصلاحات لازم است و ان شالله در شش ماهه دوم سال انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی در مورد عنوان دولتی یا غیردولتی فدراسیون فوتبال هم که در اساسنامه لحاظ خواهد شد، گفت: خود فیفا در سوئیس مقر دارد و با توجه به ضوابطی که در کشور سوئیس هست به ثبت رسیده است. ما هم در کشورمان قوانین داخلی برایمان مهم است و قابل رعایت است. براساس قوانین داخلی فدراسیون فوتبال غیردولتی هست و فیفا هم مخالفتی در این زمینه نخواهند داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده سرمربی دیگر تیم ملی که قطع همکاری کرده است گفت: در مورد کی روش کار حقوقی را داریم انجام می دهیم و ان شالله به نتایج خوبی هم برسیم. سعی ما هم بر این است که با یک تفاهم خوب پرونده بسته شود.

نبی در مورد انتخابات هیات فوتبال قم و حواشی آن نیز گفت: در مورد هیات فوتبال قم هم باید بگویم با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داده بود آقای بهاروند ورود کردند و اگر موضوعی بود از فدراسیون بپرسید. در مجمعی که برگزار شد مراحل قانونی طی شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر نیز گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصمیماتش لازم الاجراست. هیات رئیسه هم باید در این راستا تلاش کند تا همه چیز به بهترین شکل انجام شود.

کد خبر 4928455 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش مارک ویلموتس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال سردار آزمون انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی محبوب آبی‌ها تاکنون با سه تیم مختلف مقابل تراکتور مربیگری کرده است و موفق به کسب چهار برد نیز شده است.

سرمربی ۴۴ ساله استقلال نخستین بار تیم نساجی را مقابل تراکتور در لیگ هجدهم هدایت کرد که آن دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکونام سپس به فولاد پیوست و در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکستی که در بازی برگشت با همان نتیجه یک هیچ جبران شد تا اولین برد نکونام مقابل تراکتور رقم بخورد.

فولاد و تراکتور در لیگ بیستم در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رضایت دادند. در لیگ بیست و یکم نیز بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشتند تا دومین برد نکو مقابل تی‌تی‌ها رقم بخورد‌.

در لیگ بیست و دوم بود که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نکونام در تیم فولاد با برتری ۳ بر ۲ برابر تراکتور در اهواز رقم خورد. سرانجام در بازی رفت امسال استقلال و تراکتور، جواد نکونام و تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ از سد تراکتور گذشتند تا نکونام برنده هر سه تقابل اخیرش مقابل تراکتور باشد و به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی باشد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور