Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به دیدار مجازی دانشجویان با مقام معظم رهبری و چگونگی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت: بخشی از مجموعه دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها این مسئولیت را دارد تا نکات و مطالباتی را که از طرف مقام معظم رهبری مطرح می شوند پیگیری کنند و از دستگاه های مسئول پاسخ این مطالبات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین فعالیت های انجام شده در راستای مطالبات رهبری رصد شود و اگر جای نقصی وجود دارد، درخواست سرعت در حرکت اتفاق بیفتد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: در کنار آن وقتی رهبر معظم انقلاب موضوعی را مطرح می کنند همه خود را موظف می دانند برای رسیدن به هدف گذاری های خوبی که اتقاق فتاده است حرکت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان نیز با همین نگاه معمولا این مطالبه را دارند که اگر دستگاهی کندی در حرکتش باشد یا خدا نکرده انحرافی در مسیرش باشد با استناد به این مطالبات، دانشجویان جریان مطالبه گری جریان پرسشگری و بازخواست از مجموعه مخاطبین خود را دارند.

کد خبر 4928463 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی رستمی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مقام معظم رهبری ویروس کرونا دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها سازمان سنجش امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور خوابگاه دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری