Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:28:06 GMT

نمره عجیب نماینده مشهد به عملکرد کرونایی دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۵۷۷

نمره عجیب نماینده مشهد به عملکرد کرونایی دولت

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص عملکرد دولت پیرامون ویروس کرونا در خراسان رضوی، اظهار کرد: در موضوع مدیریت کرونا طرح‌ و برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است، اما به این علت که برخی تصمیم‌گیری‌ها در تهران جمع‌بندی شده و اجازه نمی‌دهند استان‌ها به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنند، دچار ضعف‌هایی در مدیریت کرونا شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در موضوع مدیریت کرونا صورت گرفته، متأسفانه نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی در حل مشکلات جاری خراسان رضوی و مشهد داشته باشیم.

وی با تأکید بر این مطلب که مسؤولان استانی تقریباً تلاش‌های زیادی را در حل مشکلات ناشی از ویروس کرونا انجام داده‌اند، تصریح کرد: اما مسئله‌ای که قدرت مانور را از ما می‌گرفت عدم اخذ مجوزها برای تصمیم‌گیری‌ها از سمت تهران بود.

پژمانفر افزود: دولت در زمینه مدیریت کرونا در خراسان رضوی علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، ضعف‌هایی داشته و در بعضی حوزه‌ها برنامه مشخصی نداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بعضی حوزه‌ها عملکرد متفاوتی داشته به همین دلیل نمی‌توانیم در یک قالب کلی عملکرد دولت را ارزیابی کنیم، از تلاش‌های پرستاران، کادر پزشکی و حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی صمیمانه قدردانی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به عملکرد دولت در خصوص مدیریت بیماری کرونا در خراسان رضوی از ۲۰ نمره چه امتیازی می‌دهید؟، متذکر شد: در خصوص برنامه‌ریزی و نداشتن افق روشن برای مواجه با ویروس کرونا به دولت نمره زیر ۱۰ را می‌دهم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان پژمان فر نماینده مشهد ویروس کرونا ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد