Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با اشاره به نامه دبیر هیات دولت به وزرا درباره به‌کارگیری نمایندگان مجلس دهم در دستگاه‌های دولتی گفت: خواهید دید که نمایندگان مجلس در این دوره کمتر از دوره های قبل در دولت حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری، مبنی بر اینکه دبیر هیات دولت در نامه ای به وزرا، خواهان به‌کارگیری آن دسته از نمایندگان مجلس دهم که در مجلس یازدهم حضور ندارند در دولت شده است، گفت: چند روز پیش گزارش‌هایی در دولت بود مبنی بر فشار برای حضور افرادی که در مجلس یازدهم نیستند و می خواهند به دولت بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از فشار به دستگاه ها این اقدام در دولت ممنوع شد. هر وزارتخانه‌ای در دولت تصمیم گرفت از این افراد استفاده کند، این موارد در کمیته ای در دفتر دولت بررسی می شود.

وی گفت: به‌کارگیری نیرو در پست های مدیریتی، شرایط خود را دارد و از دستگاه های مربوطه استعلام خواهد شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خواهید دید که در این دوره کمتر از دوره های قبل (نمایندگان مجلس) در دولت حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ربیعی نمایندگان مجلس سخنگوی دولت هیات دولت نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است