Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:46:58 GMT

آغاز نوسازی یک هزار و 60 خانه روستایی در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۷۱۹

آغاز نوسازی یک هزار و 60 خانه روستایی در مراغه

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراغه از آغاز نوسازی یک هزار و 60 خانه روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از  مراغه، احمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی یک هزار و 60 خانه روستایی در مراغه آغاز شده است، اظهار داشت: امسال برای مقاوم‌سازی هر واحد 400 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، تسهیلات ویژه برای نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی پرداخت می‌شود افزود: علاوه بر تسهیلات مقاوم‌سازی برای نوسازی خانه‌ها در بافت‌های فرسوده روستایی 80 میلیون ریال بلاعوض پرداخت می‌شود.

مراغه گفت: زوج‌های جوان روستایی نیز می توانند با ارائه سند زمین در روستا 80 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض ساخت خانه دریافت کنند.

به گفته مدیر بنیاد مسکن مراغه، صاحبان خانه‌های مقاوم‌سازی شده برای تعمیر و تکمیل خانه‌های نیمه تمام خود تا سقف 50 میلیون ریال با کارمزد پنج درصد تسهیلات دریافت می‌کنند.

احمدیان افزود: سال گذشته برای مقاوم‌سازی 950 خانه روستایی در مراغه تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: از زمان اجرای طرح مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی 10 هزار 500 خانه روستایی در مراغه مقاوم سازی شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراغه اضافه کرد: از 24 هزار واحد مسکونی روستایی در مراغه هم اکنون 42 درصد خانه‌ها مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا مراغه مسکن تسهیلات تبریز فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی مقاوم سازی نوسازی خانه روستایی در مراغه میلیون ریال مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان واگذار می‌شود.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

کد خبر 747400

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است