Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:20:15 GMT

دیپورت ۳۹۵ متکدی پاکستانی و بنگلادشی از البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۳۸

دیپورت ۳۹۵ متکدی پاکستانی و بنگلادشی از البرز

ایسنا/البرز مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار تبعه افغان در استان زندگی می‌کنند که اغلب به کارگری و مشاغل ساده مشغول هستند و کمتر دست به تکدی گری می‌زنند.

کامبیز جعفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۵۲۸۷ تبعه افغان را برای ساماندهی به اردوگاه مراقبتی عسگرآباد ورامین منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد اتباعی که سال گذشته رد مرز شدند هم گفت: علاوه بر این ۳۹۵ متکدی تبعه پاکستان و بنگلادش را نیز رد مرز کردیم.

وی ادامه داد: بیشتر اتباع خارجی ای که در استان اقدام به تکدی گری می‌کنند پاکستانی هستند که جمعیت آنها در مجموع بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار تبعه افغان در استان زندگی می‌کنند که اغلب به کارگری و مشاغل ساده مشغول به کار هستند و کمتر دست به تکدی گری می‌زنند.

جعفری گفت: جای امیدواری است که اغلب تبعه افغان ساکن در استان مشغول به کار هستند چون به واسطه جمعیت بالایی که دارند اگر تکدی‌گری می‌کردند مصیب بزرگی دامنگیر استان می‌شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اظهار کرد: از مجموع اتباع ساکن در استان ۵۵ هزار نفر صرفاً برگه شناسایی داشته و سکونت غیرمجاز دارند.

وی توضیح داد: اطلاعات هویتی اتباع غیرمجاز اخذ شده و به هر کدام از آنها یک برگه سرشماری داده شده و ۶۰ هزار نفر هم کارت هویتی و بازپرس دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی البرز تکدی گری تکدی گری تبعه افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # پهپاد ، افغانستان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو