Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:24:27 GMT

سامانه الکترونیکی سخا کمیته امداد تهران رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۵۱

سامانه الکترونیکی سخا کمیته امداد تهران رونمایی شد

به گزارش روز دوشنبه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به اینکه این سامانه به‌منظور جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات و اقدامات نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد، برای حمایت از نیازمندان راه اندازی شده است، افزود:  بر اساس دستور رئیس کمیته امداد کشور، ضرورت تشکیل سامانه منسجم و یکپارچه در سطح ملی ابلاغ تا ماموریت جمع‌بندی اطلاعات نیازمندان و شناسنامه‌دار شدن آنان به کمیته امداد واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سامانه برای ثبت اطلاعات نیازمندان و همچنین ثبت کمک‌های مؤمنانه مردم خیراندیش و نیکوکار راه اندازی شده که علاوه بر جمع‌آوری آمار نیازمندان واقعی، هم‌زمان ارتباط مؤثری را با همه خیران و خیریه ها به ویژه  مراکز نیکوکاری برگزار می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با بیان اینکه سامانه سخا، مکانی برای تجمیع اطلاعات سازمان‌یافته نیاز محرومان و انجام روش‌های متعدد تأمین مالی جهت رفع نیازمندی‌ها است، تصریح کرد: این سامانه چالش‌های فراروی خدمات‌رسانی کمیته امداد به جامعه هدف خود را رفع می کند و توزیع عادلانه خدمات به‌ویژه امکانات مردمی را به دنبال دارد.

پرپنچی خاطر نشان کرد: کمیته امداد به عنوان هسته اصلی دریافت کمک های مردمی با راه اندازی این سامانه باعث شده تا نهادها و اشخاص کمک کننده با مراجعه به سامانه و دریافت اطلاعات مورد نیاز، کمک های خود را ثبت کنند و بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ارائه خدمات و کمک های تکراری، همه نیازمندان زیر چتر حمایتی سازمانها و افراد کمک کننده قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده بین کمیته امداد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمع‌بندی اطلاعات نیازمندان و شناسنامه‌دار کردن این خانوارها به کمیته امداد واگذار شده است، گفت: این سامانه بزرگترین سامانه خیر و احسان در کشور خواهد بود.

علاقمندان می توانند با ورود به این سامانه به آدرس Esakha.ir و با کلیک بر روی دکمه ثبت نام خیرین و تکمیل اطلاعات خواسته شده عضو این سامانه شوند.

کمیته امداد استان تهران ۸۰ هزار مددجو را تحت پوشش خود دارد. 

برچسب‌ها مستمری مددجویان نرم افزار اداره کل کمیته امداد استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان نرم افزار مستمری مددجویان نرم افزار کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار