Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه اینستاگرام خود از تصویب ساختار جدید سازمان فضایی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس مرتضی براری ، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه اینستاگرام خود از تصویب ساختار جدید سازمان فضایی ایران خبر داد و نوشت: توسعه متوازن تمام ارکان زنجیره ارزش فضایی همواره در دستور کار و جزء اولویت‌های سازمان فضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختار جدید سازمان هم مبتنی بر این زنجیره مصوب و برای تمام ارکان آن بخش متولی مشخص شده است.

براری تصریح کرد: در سال جهش تولید و برای تحقق اهداف این شعار، همه این ارکان با یک برنامه مدون و منسجم نسبت به توسعه بخش و نهادسازی‌های مرتبط اقدام خواهند کرد که گزارش آنرا اطلاع رسانی خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران سازمان فضایی ایران توسعه زنجیره ارزش سازمان فضایی ایران ساختار جدید سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام

همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و استانداری چهارمحال و بختیاری به امضاء رئیس دانشگاه شهرکرد و استاندار چهارمحال وبختیاری رسید.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص راه اندازی زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی در استان مذاکره و تفاهم نامه‌ای نیز امضاء کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در تدوین زنجیره ارزش بادام، جریان‌سازی، شبکه‌سازی، کمک به ارتقاء بهره‌وری، همچنین اعلام نتایج و دستاورد‌های حاصله به کارگروه توسعه زنجیره‌‎های ارزش راهبردی استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران