Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:45:03 GMT

تکواندوکاران ۱۱ کشور در رقابتهای پومسه آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۷۷

تکواندوکاران ۱۱ کشور در رقابتهای پومسه آنلاین

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استقبال خوب از نخستین دوره این مسابقات، باشگاه تکاوران کرج با همکاری هیأت تکواندو استان البرز اقدام به برگزاری دومین دوره این مسابقات و به صورت رایگان نموده است. برای حضور در این مسابقات ۱۶۵ تکواندوکار از کشورمان و ۲۸ تکواندوکار از کشورهای عراق، هنگ کنگ، تاجیکستان، انگلستان، افغانستان، شیلی، عمان، هند، آذربایجان و اندونزی ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابتها روز یکشنبه چهارم خردادماه همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.

مجتبی نظم ده مسئول برگزاری این مسابقات در این مورد به خبرنگار مهر گفت: با استفاده از تجربیاتی که از دوره نخست داشتیم، این دوره را با شرایط متفاوت برگزار خواهیم کرد. بر همین اساس تکواندوکاران ویدئویی از اجرای پومسه خود را برای ما ارسال می‌کنند و با این تفاوت که برای تکواندوکارانی که پومسه خود را در مکانی غیر از باشگاه ورزشی اجرا کرده‌اند، ۳ دهم امتیاز تشویقی در نظر گرفتیم.

وی در توضیح دلیل این امتیاز تشویقی گفت: هدف ما از اجرای این مسابقات تشویق به ماندن و ورزش در خانه است. در راستای همین هدف و به دلیل آنکه اجرای پومسه در شرایط مناسب سالن ورزشی، به مراتب آسان‌تر خواهد بود تا آنها که در پارک، روی فرش منزل و یا ایزوگام پشت بام پومسه خود را اجرا می‌کنند.

پیشکسوت تکواندو ایران ادامه داد: گزینه دیگری که در این مسابقات اجرا می‌شود، اجرای پومسه به صورت آنلاین است. یعنی تکواندوکار در زمانی که ما مشخص می‌کنیم، پومسه خود را اجرا کرده و همزمان داوران با تماشای این اجرا به آن امتیاز خواهند داد. این مورد را ما به فدراسیون جهانی اعلام کردیم و اکنون از سوی اتحادیه اروپا در مرحله فینال مسابقات این قاره در حال اجراست. ما برای تکواندوکارانی که از این گزینه استفاده کنند نیز ۳ دهم امتیاز تشویقی در نظر گرفتیم. چرا که در شیوه ارسال فیلم، تکواندوکار فرصت اصلاح اشتباهات خود را دارد.

نظم ده در پایان گفت: مسابقات به صورت زنده از صفحات اجتماعی پخش خواهد شد و تکواندوکاران شرکت کننده می‌توانند در جریان قضاوت داوران و امتیازات خود قرار گیرند.

کد خبر 4928118

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو پومسه مسابقات تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال سردار آزمون لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی پومسه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند