Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@05:08:42 GMT

پلمب یک واحد غیرمجاز بسته بندی الکل در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۱۱۰

پلمب یک واحد غیرمجاز بسته بندی الکل در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان از پلمب یک واحد غیرمجاز بسته بندی الکل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمی متشکل از نمایندگان ادارات تعزیرات ، مرکز بهداشت و دستگاه امنیتی با محوریت و دبیری حراست سازمان صمت گیلان اقدام به رصد، پیگیری و پلمب مراکز غیرمجاز تولیدات فاقد استاندارد و مجوزهای لازم در سطح استان می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در سه ماه گذشته برخی از سوداگران سلامت مردم با سوءاستفاده از شرایط بوجودآمده در ایام کرونا مشابه این شرکت غیرمجاز، دست به اقدامات غیرقانونی زدند که با برخورد شدید مواجه شدند.

فرهاد دلق پوش؛ پلمب این واحد غیر مجاز را تشریح و عنوان کرد: این واحد نیز اقدام به دریافت الکل از استانهای دیگر می کرد و بدون نظارت علوم پزشکی، به صورت زیرزمینی مواد ضدعفونی تولید و در استان توزیع می کرد.

وی افزود: طبق برآورد اولیه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو و باستناد فاکتورهای مکشوفه و اقرار متهم ارزش کالاهای توزیع شده حدودا 13 میلیارد  تومان برآورد شده است که نیاز به بررسی بیشتر پرونده دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان، برخورد قاطع با چنین تخلفاتی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: مردم شریف استان در صورت مشاهده چنین مواردی، سریعاً به سامانه 124 این سازمان و 135 تعزیرات گزارش نمایند.

دکتر دلق پوش میزان برآورد اولیه الکل مصرف شده را حدود 330 هزار لیتر اعلام کرد و گفت:  پس از کشف این واحد غیرمجاز در طبقه چهارم یک واحد تجاری در شهر رشت با دستور مقام قضایی واحد فوق پلمب گردید و متهم بازداشت و پرونده در اختیار اداره کل تعزیرات قرار گرفته است که طبق است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار