Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمود خسروی وفا درخصوص برنامه و اردوهای تمرینی تیم‌های المپیکی و پارالمپیکی با توجه به تعویق یکساله المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: به صورت مجازی مربیان در حال انجام کار هستند و همینطور تمریناتی که پارالمپیکی‌ها داشته‌اند روی سایت است و به عنوان یک نمونه به سراسر جهان نشان داده‌اند که مردم ایران شرایط خوبی داشتند و به صورت خانگی تمرینات را انجام دادند که نظارت هم روی آنها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اما مشخصا این تمرینات کافی نیست، آنچه مسلم است این بود که تعویق المپیک یک اتفاق خوب بود برای ما چرا که نقطه عطفی برای ما شد و فرصت‌ها را از دست داده بودیم که در حال حاضر می‌توانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به نقطه مطلوبی برسیم.

خسروی وفا افزود: در رشته‌های تیمی، سرمربیان ما حتی بدنسازی را هم به صورت مجازی دنبال می‌کنند چون برای این رشته‌ها به صورت انفرادی که نمی‌توانند کاری انجام بدهند. آنچه مسلم است این بوده که افت زیادی نداشته باشند و ما منتظر هستیم که با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا کارمان را آغاز کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا پارالمپیک ویروس کرونا المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم