Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:10:22 GMT

حزب کارگر برزیل بدنبال استیضاح بولسونارو است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۱۳۸

حزب کارگر برزیل بدنبال استیضاح بولسونارو است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مونینگ استار، حزب کارگر برزیل به دنبال آغاز فرآیند استیضاح «ژایر بولسونارو» رئیس‌جمهوری راست‌گرای این کشور به دلیل سوءمدیریت در مواجهه با بحران کرونا است.

قرار است حزب کارگر درخواست رسمی خود را برای آغاز فرآیند استیضاح «ژایر بولسونارو» به مجلس نمایندگان این کشور ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر حزب کارگر، احزاب دیگر برزیل از جمله جنبش سوسیالیسم، برخی سازمان‌های مدنی و شماری از نهادهای حقوقی از این طرح استیضاح حمایت کرده‌اند.

در همین حال «گلیسی هافمن» رئیس حزب کارگران برزیل در نشستی اعلام کرد: با دولت کنونی در برزیل هیچ کاری از پیش نمی‌رود. بولسونارو در حل بحران کرونا در برزیل ناتوان بوده و صلاحیت اداره این کشور را ندارد.

در همین رابطه روز گذشته اعلام شد آمار وزارت بهداشت برزیل نشان می‌دهد که شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور از شمار مبتلایان در کشورهای ایتالیا و اسپانیا بیشتر شده است.

بر اساس این آمار، هم اکنون برزیل چهارمین کشور در جهان به لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا است.

کد خبر 4928544

منبع: مهر

کلیدواژه: ژایر بولسونارو برزیل استیضاح ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین شیوع کرونا روسیه دونالد ترامپ ایران مصطفی الکاظمی افغانستان سوریه امارات متحده عربی حزب کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان