Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال در حاشیه مراسم موزه ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم همه مردم زودتر از وضعیت حال حاضر و ویروس کرونا راحت شوند، خصوصاً جوان‌ها. در مورد موزه ورزش هم باید بگویم که من به خیلی از کشورهای جهان سفر کردم و از موزه‌های ورزش بازدید کرده‌ام اما در هیچ کجا به اندازه ایران افتخارات ندیدم خصوصا در رشته‌هایی مثل کشتی و وزنه‌بردای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افتخارات ورزش ایران لازم بود موزه‌ای داشته باشیم و کاری که انجام شد واقعاً باعث افتخار است.

وی در مورد قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس گفت: چرا از من سؤال می‌کنید؟ من عضو کمیته فنی نیستم و فقط یکی دو مرتبه به‌عنوان میهمان به جلسات این کمیته رفتم و با من مشورت می‌کردند اما خودشان صاحب‌نظر بودند و در تصمیم‌گیری‌ها دخالتی نداشتم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه نظرش نسبت به مربی خارجی چیست هم گفت: با حضور مربی و بازیکن خارجی مخالف بودم و الان هم هستم. خوشحالم که قرار است از حضور بازیکنان خارجی جلوگیری کنند، چون بازیکنانی که به فوتبال ایران می‌آیند رده بالا نیستند و هیچ نقشی نمی‌توانند در پیشرفت فوتبال داشته باشند. کسانی مانند من  که درون کار نیستیم نمی‌توانیم منصفانه قضاوت کنیم، اما قطعاً هیچ مدیری وقتی مسئولیت قبول می‌کند نمی‌خواهد کار اشتباهی انجام دهد. کلاً با بازیکن و مربی خارجی مخالف هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط فعلی چه تصمیمی باید درباره ادامه لیگ برتر گرفته شود، یادآور شد: خیلی راجع به این مسئله صحبت شده است. ستاد مقابله با کرونا باید تصمیم بگیرد که چه باید بشود. خیلی‌ها می‌گویند مثل کشورهای خارجی نیستیم، اما کسانی که در رأس کار هستند در اتاق فکر خودشان راه حلی پیدا می‌کنند. شرکت نکردن یک مشکلاتی دارد و شرکت کردن هم مشکلات خاص خود را خواهد داشت. اظهارنظر‌های ما جز اینکه فضا متشنج شود، چیزی ندارد و وقتی اطلاع نداریم نباید اظهارنظر کنیم.  

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بحث خصوصی‌سازی سرخابی‌ها هم گفت: در ایران قانون کپی رایت نداریم و به هیچ وجه کسانی که تاجر هستند نمی‌توانند ریسک کنند و سرمایه‌های خود را با حضور در فوتبال به خطر بیندازند. درباره خصوصی‌سازی نیز باید دستور قاطع بیاید و هیچ‌کس حق دخالت نداشته باشد. در این بین تصمیم‌گیرنده باشگاه‌ها هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم قهرمان لیگ برتر است چه به جام قهرمانی برسد و چه به آن دست پیدا نکند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم. در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

 

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند! ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که «استقلال قهرمان می‌شود؟»، تصریح کرد: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)