Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:08:20 GMT

گاز رسانی به ۹۴ درصد از روستا‌های اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۲۱۱

گاز رسانی به ۹۴ درصد از روستا‌های اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز ایران، سرعت گازرسانی به روستاهای استان در مقایسه با سایر شرکت‌های گاز استانی در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

او بیان کرد: به موازات خدمات رسانی در نقاط شهری و روستایی، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی استان نیز با سرعت مطلوب دنبال شده به طوری که پارسال ۶۳  واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی این استان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تعداد صنایع گازدار استان اردبیل را یک هزار و ۴۴۴ واحد اعلام کرد.

اسماعیلی افزود: پارسال به علت جایگزینی سوخت و مدیریت بهینه، نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل ۸۹ میلیون متر مکعب گاز کمتر از سال ماقبل مصرف کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی گاز واحدهای صنعتی تولیدی خدماتی گازرسانی روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل بیداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از اواسط هفته اعتراضات دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید دانشگاه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک در آمریکا نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه آغاز شد و به سرعت به سایر ایالت‌های آمریکا سرایت کرد، و به سرعت جنبشی با حضور گروه‌های مختلف دانشجویان با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» تبدیل شد و بنا به گزارش رویترز، از شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در غزه حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده اند.

این جنبش اعتراضی به اروپا و برخی دانشگاه‌های جهان کشیده است، دانشجویان فرانسوی در اعتراضاتی که بازتاب جنبش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا است، امروز جمعه، تجمع اعتراضی برگزار کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • فصل بیداری
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار