Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:08:17 GMT

طرح ترافیک تهران پس از عید فطر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۳۹۴

طرح ترافیک تهران پس از عید فطر اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سیدمناف هاشمی در گفتگو با شبکه خبر درباره بسته جدید ترافیکی شهر تهران، اظهار کرد: سوم اردیبهشت وزیر کشور اختیاراتی به استانداران کلانشهر‌ها داد و برای شهر تهران اعلام شد شورای ترافیک تهران کار‌های کارشناسی همه جانبه را درباره این موضوع بررسی و تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته درباره بسته ترافیکی تصمیم گرفته شد، ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، نماینده وزارت کشور، رئیس ستاد کرونا رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک همه آثار مثبت و منفی تصمیمات کارشناسی روی میز قرار گرفته و جمع این تصمیم را گرفتند که تعادلی در سفر‌ها به وجود بیاید و جلوی سفر‌های کاذب در محدوده مرکزی شهر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: همچنان که این تصمیم گرفته شد، شائبه‌هایی در حوزه کارشناسی وجود داشت در همین راستا اعلام شد اگر اجرای طرح را چند روز به تعویق بیندازیم و از اول ماه آغاز شود بهتر است تا بتوان سه الی چهار روز باقی مانده نیز باز هم موضوع بررسی شود.

وی افزود: شب گذشته طی گفتگو با شهردار و استاندار تهران نیز موضوع اجرای طرح از ابتدای ماه مطرح شد، اما به دلیل اینکه در آستانه عید فطر قرار داریم و با تعطیلی ۵ شنبه و جمعه، فقط شنبه روز کاری بود، تصمیم شهردار تهران به عنوان رئیس این ستاد این بود که نخستین روز بعد از عید فطر طرح ترافیک را آغاز کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران معاون شهردار عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران

دریافت 5 MB کد خبر 848826 برچسب‌ها شهرداری اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود