Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:09:15 GMT

تصویری از مزار شهید حاج اصغر پاشاپور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۷۴۷

تصویری از مزار شهید حاج اصغر پاشاپور

به گزارش  خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید اصغر پاشاپور که اکثراً او را با همراهی سردار قاسم سلیمانی در چند ثانیه فیلم از میان مدافعان حرم می‌شناسند، یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

در این خبر تصویری از مزار شهید حاج اصغر پاشاپور را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری ربوده شده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه ۹۸ به کشور بازگشت. شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

گفتنی است این رزمنده جبهه مقاومت ساکن شهر ری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و نهایتاً روز سیزده بهمن ۱۳۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافع حرم اصغر پاشاپور سوریه حرم حضرت زینب اصغر پاشاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • غیرتی که در خون غلتید
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان