Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@05:29:30 GMT

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال‌زایی قزوین در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۷۵۴

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال‌زایی قزوین در سال گذشته

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال‌زایی بخش کشاورزی قزوین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: سال گذشته میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی و ثبت در سامانه استانی هفت سنگان 3 هزار و 871 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 100.6 درصد اشتغالزایی در استان محقق شده و تمام شهرستان‌ها به تعهدات اشتغال خود عمل کردند که بیشترین میزان اشتغال‌زایی با تعداد 982 نفر مربوط به شهرستان تاکستان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: سال گذشته اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره 18، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط 7 مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صد درصدی میزان اشتغال پیش‌بینی شده داشته است.

وی در ادامه از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان به میزان سه هزار و 848 نفر در سال جاری خبر داد.

تبسمی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و بیان کرد: سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین 962 نفر، تاکستان 962 نفر، بوئین زهرا 962 نفر، آبیک 420 نفر، البرز 310 نفر و آوج 192 نفر تعیین و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش کشاورزی تعهد اشتغال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزش‌های مهارتی در قالب ۹۲۸ هزار و ۲۵۹ نفرساعت در واحدهای پذیرنده پادگان، بنگاه‌های اقتصادی و زندان ارایه شده که این آموزش‌ها در محیط کار واقعی برای ۲ هزارو ۷۰۷ نفردر پادگان، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در بنگاه‌های اقتصادی و ۲۶۶ نفر در زندان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های محیط کار واقعی بیشتر در حوزه صنعت است، افزود: آشنایی مهارت جو با محیط کسب و کار، آماده‌سازی و ایجاد خودباوری در مهارت‌آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و همچنین استفاده از ظرفیت آموزشی و عملی بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش در محیط کارواقعی با همکاری اصناف کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است گفت: در این دوره‌ها دانش، مهارت و شایستگی لازم از استادکار به مهارت آموز، هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمات منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرایی کردن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال و بند پنج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح "مهارت‌آموزی در محیط کارواقعی " را با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در اولویت خود قرار داده است.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در خوزستان فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد