Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:45:37 GMT

۴۴ واحد آجرپزی در شهرستان ارومیه گازسوز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۷۷۱

۴۴ واحد آجرپزی در شهرستان ارومیه گازسوز شد

 مختار خانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای جلوگیری از آلودگی هوای شهر ارومیه و با پیگیری مصوبات کارگروه مخاطرات زیست محیطی و الزام استفاده واحدهای صنعتی از انرژی‌های پاک، تمامی واحدهای آجرپزی شهرستان ارومیه مستقر در جاده نازلو، شهرک آجر، جاده انهر، قره آغاچ و روستای دیدان مجهز به سیستم گازسوز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲ واحد آجرپزی مستقر در جاده انهر بالاتر از روستای «لور بالاجوق» به علت نبود امکان لوله‌کشی گاز در حال حاضر از این سیستم بهره‌مند نیستند.

وی اضافه کرد: سوخت ۴۴ واحد آجرپزی در ارومیه پیش‌تر نفت گاز بود که باعث افزایش تولید منوکسیدکربن و آلودگی هوای شهر می‌شد.

وی اظهار داشت: این واحدها به صورت دوره‌ای هر سه ماه پایش می‌شوند و تاکنون ۴۴ بازدید و پایش از آنها انجام شده و حتی برای واحدهایی که دی اکسید گوگرد آنها بیش از حدمجاز بوده اخطاریه هایی صادر شده است.

به گزارش ایرنا پایش واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان ارومیه سالانه در چندین دوره از طرف اداره محیط زیست انجام می شود؛ نمونه برداری ها در ارومیه از حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ واحد اعم از تصفیه خانه، بیمارستانها، واحدهای آجرپزی، تولید آسفالت و ایزوگام، پتروشیمی، سیمان، بازیافت کاغذ، بازیافت آهن آلات و آهک پزی انجام و در صورت نیاز اخطارهای لازم به صاحبان صنایع صادر می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه واحدهای آلاینده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه واحدهای آلاینده آذربایجان غربی ارومیه واحدهای آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت گفت: تزریق آنتی‌بیوتیک "سفتریاکسون" فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان انجام شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زهرا جهانگرد با تاکید بر اینکه تزریق آنتی‌بیوتیک "سفتریاکسون" فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان (در مکان مجهز به تجهیزات احیاء و تیم متبحر برای انجام عملیات احیاء) انجام شود، اظهار کرد: در صورت مصرف دارو در مراکز فاقد تجهیزات، منجر به عوارض دارویی شده، جان بیمار در خطر خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور پایش علائم بالینی و تحت‌نظر به‌منظور پایش وقوع عوارض ناخواسته احتمالی، بیماران باید حداقل 30 دقیقه پس از تزریق تحت نظر باشند و در صورت بروز هرگونه علائم و نشانه‌های ازدیاد حساسیت، تزریق دارو قطع و اقدامات حمایتی و درمانی لازم بر اساس علائم بالینی انجام گیرد.

"متفورمین" و "سرماخوردگی بزرگسالان" پرمصرف‌ترین داروهای کشور

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت توصیه کرد: از تجویز و مصرف داروی سفتریاکسون در موارد مصرف تایید نشده و فاقد اندیکاسیون‌های تایید شده و همچنین مصرف خودسرانه و غیرمنطقی داروهای آنتی‌بیوتیک از جمله داروی سفتریاکسون اجتناب شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند