Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:58:53 GMT

آغاز خرید کلزا از اوایل خرداد در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۳۷۳

آغاز خرید کلزا از اوایل خرداد در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید دانه روعنی کلزا از اوایل خرداد در استان زنجان آغاز خواهد شد.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با دانه روغنی کلزا، اظهار کرد: دانه روغنی کلزا به‌عنوان یک محصول استراتژیک چندسالی است که مورد توجه کشاورزان زنجانی قرار گرفته است، به طوری که سالانه بخشی از کشت اراضی این استان به کشت دانه روغنی کلزا اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با خرید دانه روغنی کلزا در سال‌جاری، افزود: در سال ۹۹، پیش‌بینی می‌شود ۱۲۰۰ تن دانه روغنی کلزا به قیمت هر کیلوگرم ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال از کشاورزان زنجانی خریداری شود؛ قابل ذکر است هایولا، نپتون، اوکاپی و گابریلا ۴۸۱۵ رقم کلزا در استان کشت شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۸ مرکز خرید دانه روغنی کلزا در استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مرکز دستجرده طارم با توجه به وضعیت آب و هوایی این شهرستان به عنوان اولین مرکز کار خرید کلزا  را از اوایل خرداد آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلزا استانی اقتصادی کشاورزی زنجان خريد دانه روغنی کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب  گفت: پیش بینی می‌شود با میانگین تولید دو تن در هر هکتار بیش از هزار و ۳۰۰ تن کلزا از مزارع  شهرستان گیلانغرب برداشت شود.  
ولی‌پور افزود: این میزان برداشت نسبت به سال گذشته  یک ونیم برابر بیشتر است.  
 

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند