Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:23:33 GMT

واحدهای تولید لوازم ورزشی استان اردبیل حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۳۹۹

واحدهای تولید لوازم ورزشی استان اردبیل حمایت می‌شوند

سجاد انوشیروانی روز دوشنبه در بازدید از کارخانه تولید لوازم و امکانات ورزشی شهرک صنعتی خلخال افزود: این حمایت‌ها به شیوه‌های مختلف از جمله ارائه تسهیلات بانکی و یا معرفی صاحبان این واحدها به وزارت ورزش وجوانان برای خرید لوازم ورزشی موردنیاز کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت مجدد کارخانه تولید لوازم ورزشی و بدنسازی خلخال فرصت اشتغال کارگران بیکار شده این واحد تولیدی را فراهم کرده، اظهارداشت: هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای توسعه ورزش از جمله ساخت و تامین امکانات ورزشی مورد نیاز ورزشکاران ضمن کاهش قیمت این لوازم ،نیاز استان اردبیل به تامین امکانات ورزشی مورد نیاز از سایر استان‌ها و یا از خارج از کشور را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال نیز در این بازدید گفت: نخستین کارخانه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی استان اردبیل در سال ۹۶ در شهرک صنعتی این شهر راه‌اندازی شده است.

فریدون بابایی افزود: این  واحد تولیدی نمونه‌ای از واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد دولت است.
وی افزود: واحد تولیدی لوازم و امکانات ورزشی خلخال با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده و با افتتاح آن برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم و برای ده‌ها نفر دیگر نیز زمینه اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.
او با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در کشور این کارخانه نیز به اجبار از اول اسفند سال گذشته تعطیل و اخیرا با صدور دستور ستاد مقابله با کرونای کشور فعالیت‌های مجدد تولید خود را آغاز کرده ، گفت: در صورت حمایت از این واحد میزان اشتغال مستقیم در این کارگاه به ۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.
 

برچسب‌ها رونق تولید وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردبیل رونق تولید وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردبیل امکانات ورزشی تولید لوازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند