Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت پایتخت از شناسایی ۲ پارکینگ احتکار خودرو خبر داد و گفت:با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگگزاری تسنیم؛ سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در احتکار و گرانی خودرو و فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، پلیس امنیت 2 پارکینگ احتکار خودرو را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد 101 خودرو که عمده آن‌ها ایرانی هستند را شناسایی کردیم که این خودروها پلاک نشده‌اند و اغلب آن‌ها 6 ماه است که در پارکینگ هستند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: مشخص است که تعدادی از این خودرو‌ها برای یک نفر هستند و با شگرد اینکه این خودرو‌ها در میان خودرو‌های عادی قرار بگیرند، در پارکینگ جاسازی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اقدامات مختلف برای مقابله با این متخلفان بیان کرد: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.

وی گفت: اگر این افراد از این مهلت یک هفته‌ای استفاده کنند و خودرو خود را بفروشند، اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌شود.

سردار ذوالقدر گفت: تاکنون 2 نفر که عمده خودرو‌ها متعلق به آن‌ها بوده است، دستگیر شده‌اند؛ قطعاً مرتبطین دیگری هم هستند که با همکاری دستگاه قضا با آن‌ها برخورد می‌شود.

Rsaadati/Psaadati/S2,21,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس خودرو ها پلیس امنیت یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.‌‎‌‎‌‎‌

کد خبر 6097485

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان