Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال از شکایت رسمی از دو رسانه که اقدام به انتشار قرارداد مربی و بازیکنان این تیم کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشای اسناد محرمانه و قراردادهای باشگاه استقلال در رسانه ها تبدیل به یک اپیدمی شده و متاسفانه باشگاه استقلال در این زمینه متحمل خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی شده است که یکی از مهم ترین آن به افشای قرارداد استراماچونی باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسببان انتشار این قرارداد باعث قطع کامل همکاری وی با تیم شدند و این اتفاق نه تنها خسارت مالی قابل توجهی به باشگاه وارد کرد، بلکه منجر به جریحه دار شدن قلب میلیون ها هوادار این تیم شد.

باشگاه استقلال اعلام می دارد با تشکر از رسانه هایی که اخلاق و اصول حرفه ای را رعایت کرده و می کنند، ضمن شکایت رسمی از دو رسانه که اقدام به انتشار قرارداد مربی و بازیکنان این تیم کرده اند، از این پس چنانچه اسناد و مدارک این باشگاه در هر رسانه اعم از دیداری، شنیداری، سایبری، کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرامی منتشر گردد، این باشگاه از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا اقدامات قانونی خود را علیه آن رسانه انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است