Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل امروز در بازدید از کارخانه تولید لوازم و امکانات ورزشی شهرک صنعتی خلخال گفت: این حمایت‌ها به شیوه‌های مختلف از جمله ارائه تسهیلات بانکی و یا معرفی صاحبان این واحدها به وزارت ورزش وجوانان برای خرید لوازم ورزشی موردنیاز کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فعالیت مجدد کارخانه تولید لوازم ورزشی و بدنسازی خلخال فرصت اشتغال کارگران بیکار شده این واحد تولیدی را فراهم کرده، اظهارداشت: هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای توسعه ورزش از جمله ساخت و تامین امکانات ورزشی مورد نیاز ورزشکاران ضمن کاهش قیمت این لوازم ،نیاز استان اردبیل به تامین امکانات ورزشی مورد نیاز از سایر استان‌ها و یا از خارج از کشور را برطرف خواهد کرد.

فرماندار خلخال نیز در این بازدید گفت: نخستین کارخانه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی استان اردبیل در سال ۹۶ در شهرک صنعتی این شهر راه‌اندازی شده است.

فریدون بابایی افزود: این  واحد تولیدی نمونه‌ای از واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد دولت است.

او افزود: واحد تولیدی لوازم و امکانات ورزشی خلخال با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده و با افتتاح آن برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم و برای ده‌ها نفر دیگر نیز زمینه اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

فرماندار خلخال با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در کشور این کارخانه نیز به اجبار از اول اسفند سال گذشته تعطیل و اخیرا با صدور دستور ستاد مقابله با کرونای کشور فعالیت‌های مجدد تولید خود را آغاز کرده ، گفت: در صورت حمایت از این واحد میزان اشتغال مستقیم در این کارگاه به ۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال کارگران ورزش و جوانان اقتصاد مقاومتی امکانات ورزشی تولید لوازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد

حسین معصوم‌زاده گفت: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)