Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:06:23 GMT

توضیحات بانک پارسیان درباره یک گزارش

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۸۰۸

توضیحات بانک پارسیان درباره یک گزارش

بانک پارسیان توضیحاتی درباره گزارش «راز بقای تاجگردون در شرکت‌های بزرگ؛ عضویت هیات مدیره بعد از نمایندگی و نفوذ خانوادگی» ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بانک پارسیان توضیحاتی درباره گزارش «راز بقای تاجگردون در شرکت‌های بزرگ؛ عضویت هیات مدیره بعد از نمایندگی و نفوذ خانوادگی» برای خبرگزاری فارس ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن توضیحات بانک پارسیان به این شرح است:

پیرو انتشار مطلبی در تاریخ 27 اردیبهشت 98 در بخش سیاسی مجلس آن خبرگزاری تحت عنوان راز بقای تاجگردون در شرکت‌های بزرگ، عضویت هیأت مدیره بعد از نمایندگی و نفوذ خانواگی که در آن اتهاماتی نادرست علیه دکتر کورش پرویزیان مطرح شده است لطفا دستور فرمایید توضیحات زیر در ذیل آن مطلب و هم به صورت مستقل در آن رسانه منتشر شود.

در دوره زمانی مورد اشاره، کورش پرویزیان، بر اساس اسناد موجود، عضو هیأت مدیره شرکت پترو امید بانک سپه بوده و هرگز نماینده سیمان هرمزگان نبوده است.

ضمن آنکه در متن خبر نیز هیچ مستندی مبنی بر ادعای کورش پرویزیان بعد از آقای تاجگردون نماینده یا عضو هیأت مدیره سیمان هرمزگان بوده‌اند؛ ارائه نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه هرمزگان بانک سپه مجلس تاجگردون بانک پارسیان خبرگزاری فارس بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند