Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:22:23 GMT

قاضی‌پور: مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۹۴۹

قاضی‌پور: مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود

نادر قاضی‌پور در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: لایحه تشکیل وزارت واردات چندین بار به صحن علنی مجلس آمد که خلاف قانون بود اما نمایندگان به آن رأی ندادند لذا آقای روحانی چرا صورت مسئله را پاک و خودزنی می‌کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رییس جمهوری عنوان کرد: چرا وزیر صنعت و معدن که در اوضاع آشفته کرونا شبانه‌روز تلاش می‌کرد را عزل کردید؟ شما روز گذشته واردات بدون انتقال ارز را تأیید و ابلاغ کردید این یعنی اولین اخلال در نظم اقتصادی کشور که به معنای حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام به جهش تولید از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به تشویق نیاز داشت یا تنبیه؟

وی خطاب به عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس تصریح کرد: لطفا از دولت بپرسید مستمری رزمندگان معسر که چقدر شد؟ چرا مستمری آنها پرداخت نمی‌شود؟

نایب رییس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نادر قاضی‌پور اظهارداشت: به صورت مکتوب و مستند بارها از آقای نوبخت خواسته‌ایم که افزایش حقوق آنها منظور شود اما متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با وجود ۴۰ درصد تورم حقوق رزمندگان از سال گذشته تاکنون تغییری پیدا نکرده است و رزمنده‌ای که سال‌ها از کشور دفاع کرده ۷۵۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کند و هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری نادر قاضی ‌پور ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری نادر قاضی پور ارومیه مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری نادر قاضی پور ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس