Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@14:37:23 GMT

2 هزار ماسک در بیمارستان‌های استان البرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۰۵۷

2 هزار ماسک در بیمارستان‌های استان البرز توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید واحد کرج در خصوص کمک های اساتید استان البرز به نیازمندان گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش گسترده در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان جامعه و در راستای لبیک به فرمان معظم له بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مرحله اول رزمایش همدلانه و کمک مومنانه با حمایت از کسب و کار های آسیب دیده در ایام کرونا با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) وبا استقبال اساتید بسیجی واحد کرج در اختصاص وجه نقدی برگزار گردید.

مسئول بسیج اساتید واحد کرج با اشاره به اجرای سه مرحله ای این رزمایش ادامه داد: در مرحله دوم نیز مشارکت در تهیه و توزیع 2 هزار عدد ماسک در سطح بیمارستان های شهرستان با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در مرحله سوم تهیه و توزیع 80 بسته حمایتی مواد غذایی با مشارکت سازمان بسیج اساتید استان البرز و نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج جهت حمایت از اقشار نیازمند جامعه در ماه مبارک رمضان رسالت خود را در حل مسائل جامعه در حد بضاعت انجام داده است.

فتحی در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اجرای اینگونه رزمایش ها در دستور کار بسیج اساتید واحد کرج برای شرایط خاص جامعه قرار دارد.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بسیج اساتید رزمایش مومنانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بسیج اساتید رزمایش مومنانه دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان