Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@21:57:37 GMT

اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی در فراهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۱۸۱

اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی در فراهان

سومین مرحله از رزمایش همدلی ،مواسات و کمک‌های مومنانه در شهرستان فراهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سومین گام از رزمایش همدلی ،مواسات و کمک‌های مومنانه امروز در شهرستان فراهان برگزار شد.

احمدرضا نوروزی، مسئول بسیج سازندگی فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: در این مرحله از رزمایش بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در ۲ گام اول و دوم این رزمایش بیش از چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بین جامعه هدف توزیع شده است.

نوروزی اظهار کرد: اعضای جامعه هدف قبلا توسط هیات امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی شناسایی شده و تلاش می‌شود در قالب این رزمایش به نیازمندان واقعی و آبرومند کمک‌رسانی شود.

مسئول بسیج سازندگی فراهان با بیان اینکه این کمک‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، خرما و سایر اقلام خوراکی می‌باشد، از مشارکت مردم، خیرین و کمیته امداد، بانک انصار و آستان قدس رضوی جهت تهیه این بسته ‌ها قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی