Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:50:57 GMT

پنج دستگاه خودروی سرقتی در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۲۵۰

پنج دستگاه خودروی سرقتی در همدان کشف شد

سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو، بررسی این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال بررسی دوربین های مدار بسته واقع در پیرامون محل‌های سرقت مشخص شد که فردی با استفاده از یکدستگاه خودروی سواری پراید پلاک مخدوش، اقدام به سرقت این خودروها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی این سارق شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اسدبیگی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه پراید مسروقه اوراق شده، یک دستگاه خودرو نیم اوراقی، وسایل و تجهیزات خودرو، اسناد و مدارک خودرهای سرقتی و مدارک مالکان خودروها کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: سارق اقدام به پارک سه دستگاه خودروی سرقتی نیز در داخل کوچه و مجاور منزل مسکونی اش کرده بود که این خودروها نیز شناسایی و ضبط شدند.

سرهنگ اسدبیگی با بیان اینکه پرونده این متهم تکمیل و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است افزود: دارندگان خودرو از وسایل حفاظتی نظیر دزدگیر برای افزایش امنیت وسیله نقلیه استفاده کرده و از پارک خودرو در مکان های ناامن پرهیز کنند.

 ۲ هزار و ۴۰۰ سارق سال ۹۸ در استان همدان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۰ تن سارق حرفه ای و دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت همدان خودرو پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت همدان خودرو پلیس آگاهی ناجا سرقت همدان خودرو پلیس آگاهی ناجا دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه